انتظار مردم در صف های گاز به هیچ عنوان قابل پذیرش نیست

به گزارش مجله یک کامپیوتر، سرپرست معاونت هماهنگی امور مالی استانداری سیستان و بلوچستان گفت: انتظار مردم در صف های تامین گاز به هیچ عنوان قابل پذیرش نیست و باید به سرعت مرتفع گردد.

انتظار مردم در صف های گاز به هیچ عنوان قابل پذیرش نیست

به گزارش از ، ماندانا زنگنه سرپرست معاونت هماهنگی امور مالی استانداری سیستان و بلوچستان در دومین نشست پیگیری مسائل گازمایه مورد احتیاج مردم سیستان و بلوچستان گفت: تامین و توزیع گازمایع در این استان دغدغه ای برای مردم، مسوولان استانی و حتی کشور شده و انتظار مردم در صف های تامین گاز به هیچ عنوان قابل پذیرش نیست و باید به سرعت مرتفع گردد.

او اضافه نمود: براساس مصوبات جلسه روز گذشته و امروز، چرخه نظارت بر توزیع گاز تعریف و با ضمانت اجرایی مصوبات، به گونه ای برنامه ریزی خواهد شد که تا خاتمه فصل زمستان هیچ خللی در امر تأمین و توزیع گاز مورد احتیاج خانوار ها ایجاد نگردد.

او با تاکید بر نظارت بیشتر بر امر تامین و توزیع گازمایع ادامه داد: همه دستگاه های اجرایی متولی موظفند علاوه بر انجام وظایف محوله، با اعمال نظارت و بازرسی جدی از سو استفاده های احتمالی در این زمینه جلوگیری نمایند.

سرپرست معاونت هماهنگی امور مالی استانداری اعلام کرد: لزوم تهیه بانک اطلاعاتی خانوار ها به منظور توزیع الکترونیک سهمیه گاز و نفت سفید مهم است.

او توضیح داد: شرکت نفت باید تمهیدات لازم برای ایجاد یک مخزن ذخیره استراتژیک دولتی به منظور استفاده در شرایط اضطراری در دستور کار داشته باشد و این موضوع را پیگیری و عملیاتی کند.

زنگنه خاطر نشان کرد: بدون فوت وقت باید سهمیه گازمایع سیستان و بلوچستان در خصوص مقرر جذب و به دست مردم برسد.

او همچنین به افزایش ایستگاه های توزیع گاز، اطلاع رسانی زمان و مکان توزیع، اشتراک دهی و نظارت را امری مهم و ضروری در کاهش صف های توزیع گاز دانست.

سرپرست معاونت هماهنگی امور مالی استانداری سیستان و بلوچستان شرکت های توزیع گاز را مکلف کرد تا خاتمه فصل زمستان حتی در صورت نداشتن مراجعه نماینده 2 شیفت مشغول به فعالیت بوده و در روز های تعطیل و آدینه نیز جوابگوی مردم باشند.

او اعلام کرد: تمام شرکت های توزیع نماینده گاز به منظور کنترل و نظارت بهتر، ظرف مدت یک هفته باید نسبت به نصب دوربین مداربسته آی پی دار در محل ورود و خروج و همچنین جی پی اس و نصب کارتخوان در خودرو های حمل گاز اقدام نمایند.

ع

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 19590

به "انتظار مردم در صف های گاز به هیچ عنوان قابل پذیرش نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتظار مردم در صف های گاز به هیچ عنوان قابل پذیرش نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید