آیین تکریم بازنشستگان میراث فرهنگی فارس برگزار گردید

به گزارش مجله یک کامپیوتر، در مراسمی از اعضای کانون بازنشستگان اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فارس تجلیل به عمل آمد.

آیین تکریم بازنشستگان میراث فرهنگی فارس برگزار گردید

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان فارس، در این مراسم که با حضور سیدموید محسن نژاد معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی فارس و علیمراد شیری رئیس صندوق بازنشستگان استان برگزار گردید، گزارش عملکردی از نحوه اجرای خدمات کانون بازنشستگان اداره کل میراث فرهنگی فارس توسط محمد جعفر ناصری علیای رئیس این کانون ارائه شد.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی فارس در بخشی از سخنان خود در این آیین، از خدمات این عزیزان که درکمال صداقت و سختکوشی، بهترین سال های عمر خود را در سنگر کار و خدمت گذرانده و با حفاظت و حراست از آثار فرهنگی و تاریخی این مرز و بوم، توسعه صنعت گردشگری و یاری به پاسداشت هنرهای سنتی و افزایش فراوری صنایع دستی در سنگر آبادانی و سازندگیِ میهن عزیزمان کوشیده اند، تجلیل کرد.

رئیس صندوق بازنشستگان استان فارس نیز به بیان اقدامات اجرایی در راستای ارتقا شرایط بازنشستگان استان پرداخت و خواهان مساعدت های بیشتر در جهت بهبود شرایط شد.

در سرانجام این مراسم از اعضای کانون بازنشستگان اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری فارس با اهدا هدایا تقدیر به عمل آمد.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: میراث آریا
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 928

به "آیین تکریم بازنشستگان میراث فرهنگی فارس برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آیین تکریم بازنشستگان میراث فرهنگی فارس برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید