از اندونزی، خالوندی: قول می دهم همه مدال ها در دو ماده پرتاب نیزه به ایران می رسد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، ورزشکار کرمانشاهی کاروان ایران در رشته دوومیدانی ابراز امیدواری کرد در بازی های آسیایی جاکارتا 2018 نیز یک مدال دیگر به دست بیاورد.

از اندونزی، خالوندی: قول می دهم همه مدال ها در دو ماده پرتاب نیزه به ایران می رسد

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی, محمد خالوندی, قهرمان رشته پرتاب نیزه ایران با سابقه 6 ساله حضور در تیم ملی، در خصوص وضعیتش قبل از آغاز رقابت ها گفت: در ابتدا خدا را شکر می کنم که توانستم بار دیگر در یک تورنمنت جدید با پیراهن تیم ملی حاضر شوم و به دنبال افتخارآفرینی باشم. به امید خدا با تمام توانم وارد مسابقات می شوم تا بتوانم مردم ایران را شاد و خوشحال کنم.

این ورزشکار پرافتخار کاروان ایران در مورد اتفاقاتی که بر سر کلاس بندی ها رقم خورد، اضافه نمود: یکسری مسائل به خاطر این کلاس بندی برای من و چند تن دیگر از ورزشکاران به وجود آمد اما با این حال باید از تمام این مسائل چشم پوشی کرد و به فکر کسب مدال بود. دوست دارم با دست پر از رقابت ها خارج شوم. می خواهم یک قول مهم به شما بدهم, اینکه در این مسابقات در کلاس F57 و F56 هر 3 مدال برای ایران خواهد بود.

خالوندی اضافه نمود: برگزارکننده مسابقات، بسیاری از کلاس ها را ادغام کرد اما خدا را شکر که حریفان دیگر به ما نمی رسند اما از سوی دیگر باید با ورزشکاران ایرانی رقابت کنیم. تاکید می کنم که ما می توانیم در هر دو ماده، تمام مدال ها را به دست بیاوریم. این بزرگ ترین دلخوشی و شادی ما در این مسابقات خواهد بود و دوست داریم خاطره جذاب المپیک لندن را تکرار کنیم.

پرتابگر کاروان ایران در جاکارتا گفت: کوشش ما این است که بتوانیم با افزایش مدال ها، جهش بیشتری به سمت موفقیت داشته باشیم اما نباید فراموش کنیم رقبایی مثل هند و ازبکستان در این سال ها سرمایه گذاری کردند تا برای خود شرایط بهتری بسازند. من معتقدم 20 نفر دیگر در دوومیدانی داریم که می توانستند اعزام گردیده و در این رقابت ها مدال به دست بیاورند زیرا دوومیدانی ما پتانسیل فوق العاده ای دارد و در کنار هم توانایی کسب مدال های بیشتر را داریم. در همین حد بگویم که امیدوارم با تکرار رکوردهای شخصی که در تمرینات توسط بچه ها رقم خورد، این دوره می توانیم شرایط خاصی را تجربه کنیم.

خالدونی در نهایت گفت: ما اینجا هستیم تا کوشش بیشتری کنیم و مدال های ارزنده ای برای کشورمان به دست بیاوریم. کمیته پارالمپیک و فدراسیون جانبازان و معلولین نیز برنامه ریزی کاملی داشتند تا کاروان ایران با دست پر از این رقابت ها خارج گردد. از یک سو برای بهبود شرایط مان می جنگیم و از طرف دیگر به این بازی ها، به چشم دیدارهای تدارکاتی برای حضور در المپیک و رقابت های جهانی نگاه می کنیم.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 1561

به "از اندونزی، خالوندی: قول می دهم همه مدال ها در دو ماده پرتاب نیزه به ایران می رسد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از اندونزی، خالوندی: قول می دهم همه مدال ها در دو ماده پرتاب نیزه به ایران می رسد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید