نمایش ویژه سفر سهراب در آخرین هفته اکران مرداد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی مستند سینمایی سفر سهراب، به منظور حمایت از سینمای مستند و مستقل در ایران، عوامل سفر سهراب با همراهی سینماگرانی چون ابراهیم مختاری، فرزاد موتمن و مهرداد اسکویی روز یکشنبه 28 مردادماه ساعت 18 در پردیس سینمایی چارسو میزبان تماشاگران این مستند سینمایی خواهند بود.

نمایش ویژه سفر سهراب در آخرین هفته اکران مرداد

در این اکران ویژه سه فیلمساز سینمای ایران درباره ضرورت حمایت از فیلم های مستند از جمله مستند سینمایی سفر سهراب و مجموعه فیلم های سهراب شهیدثالث دقایقی با مخاطبان صحبت خواهند کرد.

مستند سفر سهراب پرتره ای متفاوت درباره سهراب شهیدثالث، به عنوان یکی از موثرترین آغازگران سینمای نوین ایران است که در مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی فراوری گردیده و یکی از مهمترین مقاطع کار و زندگی این سینماگر پیشرو را یعنی زمانی که موفق به ساخت دو فیلم مهم یک اتفاق ساده و طبیعت بی جان شد به تصویر می کشد. نخستین نمایش رسمی این مستند در دهمین جشنواره بین المللی مستند ایران سینما حقیقت بوده است که از سوی هیات داوران این جشنواره به عنوان یکی از نامزدهای گرفتن تندیس هنر و تجربه برای بهترین فیلم مستند معرفی گردید.

اکران ویژه مستند سینمایی سفر سهراب با همراهی چهره های تاثیرگذار سینمای مستند و مستقل ایران در هفته های آتی ادامه پیدا خواهد نمود.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 165

به "نمایش ویژه سفر سهراب در آخرین هفته اکران مرداد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایش ویژه سفر سهراب در آخرین هفته اکران مرداد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید