مسائل استقلال زیاد است اما هنوز شانس قهرمانی دارد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، اکبر کارگرجم در مصاحبه با خبرنگاران گفت: بازی با ماشین سازی برای استقلال یک بازی متفاوت است. آنها باید با پیروزی در این بازی خاطرات تلخ شکست از سایپا در جام حذفی را از ذهن طرفدار خارج نمایند.

مسائل استقلال زیاد است اما هنوز شانس قهرمانی دارد

وی اضافه کرد: متاسفانه روزهای تلخ و ناکامی استقلال با شکست در جام حذفی کامل شد و حالا شفر و همکارانش باید همه تمرکز خود را روی بازیهای لیگ برتر قرار دهند. این درست است که حذف شدن از جام حذفی قشنگ نیست اما اگر از این زاویه به آن نگاه کرد می توان آن را به چشم یک فرصت دید.

پیشکسوت آبی پوشان بیان داشت: متاسفانه برای بازی با ماشین سازی تعداد غایبان استقلال زیاد هستند و این هنر شفر است که از همین داشته ها نهایت استفاده را ببرد. با همین بازیکنان هم می توان در تبریز پیروز شد و امتیازات کامل را گرفت.

کارگرجم بیان داشت: استقلال تیم بزرگی است و تاریخ با قدمت این باشگاه پر است از این بالا و پایین شدن ها. این روزها را همه تیم های بزرگ و پرقدمت جهان دیده اند و باز هم خواهند دید. استقلال هم بعد از سالها آقایی کردن در فوتبال ایران، فعلا چند سالی هست که در افت به سر می برد اما این روزها هم خواهد گذشت و به قول معروف باید بگوییم: این نیز بگذر.

مدافع آبی پوشان در دهه پنجاه در خصوص شانس قهرمانی این تیم در فصل جاری گفت: شاید اختلاف امتیازی که بین استقلال و تیم های صدر جدول ایجاد شده نگران کننده باشد، اما نا امید کننده نیست. هنوز بخش زیادی از لیگ باقی مانده و همه تیم ها امتیاز از دست می دهند. اگر آبی پوشان هم به خود آیند و در نیم فصل نقاط ضعف رفع گردد، شانس قهرمانی این تیم در لیگ برتر همچنان به قوت خود باقی خواهد ماند.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 2188

به "مسائل استقلال زیاد است اما هنوز شانس قهرمانی دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسائل استقلال زیاد است اما هنوز شانس قهرمانی دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید