مرادمند: صدرنشینی بدون پول ممکن نیست

به گزارش مجله یک کامپیوتر، مدافع تیم فوتبال پدیده گفت: از 6 بازی، 5 بار با پیروزی زمین را ترک نموده ایم و صدرنشینیم اما باز هم به تیم پدیده توجهی نمی گردد.

مرادمند: صدرنشینی بدون پول ممکن نیست

محمدحسین مرادمند در گفت وگو با خبرنگاران درباره شرایط تیم پدیده اظهار کرد: از نظر فنی شرایط خیلی خوبی داریم و توانسته ایم از 6 بازی نخست خود در 5 مصاف با پیروزی از زمین خارج شویم که یک رکورد خاص در تاریخ لیگ برتر است.

او اضافه کرد: تمام کوشش مان را در کل مجموعه باشگاه انجام داده ایم تا طرفداران فوتبال دوست خراسانی را خوشحال کنیم، فکر می کنم کسی از پدیده توقعی هم نداشت که دست به چنین کاری بزند و این گونه رقیبان را از پیش رو بردارد اما حالا که به این نقطه رسیده ایم، برای حفظش احتیاج به حمایت داریم.

مرادمند با اشاره به بی تفاوتی مسوولان شهری و استانی نسبت به پدیده گفت: این که شهری مذهبی بتواند سهمیه حضور در آسیا را کسب کند، مردمش را خوشحال کند و از همه مهم تر نام مشهد را در آسیا مطرح کند، آیا اتفاق کوچکی است؟ چقدر باید خرج گردد تا چنین اتفاقی رخ دهد؟ اما با فوتبال شما می توانید بدون هزینه آن چنانی تبادل فرهنگی بزرگی انجام دهید. متاسفانه مسوولان گویا کوچک ترین توجهی به این مسائل ندارند و ما هم چنان با مشکل مواجهیم.

مرادمند با حمایت از گل محمدی گفت: گل محمدی یک مربی دارای رزومه و قدرتمند است که در پدیده هم توانسته بار دیگر توانش را ثابت کند. تیم ما از لحاظ فنی هیچ مسئله ای ندارد و با وجود این که شاید از نظر ابزار و بازیکن به اندازه بزرگان فوتبال ایران، توان نداشته باشیم اما بالاتر از همه ایستاده ایم. الان تیم ما احتیاج به حمایت دارد که اتفاقات فصل قبل رخ ندهد.

مدافع تیم پدیده گفت: سرآسیایی و سایر مدیران پدیده تمام کوشش خود را می نمایند اما مگر چقدر می گردد بدون حمایت پیش رفت؟ پدیده می تواند این روند را ادامه دهد و جزو بالانشینان فوتبال ایران باشد اما رسیدن به این مهم در فوتبال امروز با بی توجهی و بی پولی ممکن نیست.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 790

به "مرادمند: صدرنشینی بدون پول ممکن نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرادمند: صدرنشینی بدون پول ممکن نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید