مدیرعامل نامی نو: هدف یاری به فوتسال بانوان است

به گزارش مجله یک کامپیوتر، مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی نامی نو اصفهان با اشاره به آغاز رسمی تیداری این باشگاه در فوتسال بانوان گفت: با توجه به رایزنی های انجام گردیده و درخواست مسئول کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال مبنی بر حمایت از ورزش بانوان بعد از آنالیز های انجام گردیده تصمیم به حمایت از تیم سپیدرود که بدون حامی در لیگ مانده گرفتیم.

مدیرعامل نامی نو: هدف یاری به فوتسال بانوان است

علی طاهری در گفت وگو با خبرنگاران، با اشاره به صحبت هایی که در ابتدای فصل مبنی بر جایگزینی این باشگاه در مقابل دانشگاه آزاد و انصراف در آخرین لحظات از سوی نامی نو اظهارکرد: بحث جایگزینی ما به جای دانشگاه آزاد کمی متفاوت بود. در آن موقع صحبت هایی با ما شد که به دلیل انصراف تیم دانشگاه آزاد با توجه به اینکه بازیکنان خوبی در این حضور دارند نامی نو بصورت کامل تیم را تحت پوشش قرار دهد اما بعد از آن که موافقت اولیه ما اعلام شد شرایط کادر فنی تغییر کرد وآنچه که ما می خواستیم مهیا نشد و با آنالیز جوانب به این نتیجه رسیدیم که انصراف دهیم.

وی اضافه کرد: تیم سپید رود از ابتدای فصل با حمایت چند اسپانسر قرار بود در لیگ برتر حضور داشته باشند و نتایج نسبتاً خوبی نیز به دست آوردند و از دمعیان نیز به حساب می آیند. اما طی هفته های گذشته صحبت هایی مبنی بر عدم تمایل آن ها برای ادامه این همکاری شنیده شد و پیش از هفته پنجم کفاشیان طی تماسی که با ما داشتند خواهان آنالیز شرایط این تیم برای تیمداری نامی نو کردند ودر نهایت روز یکشنبه طی جلسه ای که در تهران با ایشان داشتیم تصمیم گیری نهایی برای تغییر نام سپیدرود به نامی نو و حضور در لیگ برتر فوتسال بانوان نهایی شد.

وی ادامه داد: در هفته پنجم این تیم دیداری حساس و مهم در اهواز با تیم ملی حفاری دارد که قرار است بعد از انجام این دیدار از روز یکشنبه اعضا تیم با حضور در اصفهان تمرینات خود را آغاز نمایند. قرار است تمرینات و مسابقات این تیم همگی در اصفهان انجام گیرد تا فوتسال بانوان اصفهان بعد از مدت ها جان گرفته و بتوانیم در ادامه خدمتی به ورزش بانوان استان به ویژه در رشته فوتسال داشته باشیم.

مدیر عامل باشگاه نامی نو گفت: به دنبال مهیا کردن شرایط حضور تیم در اصفهان از جمله سالن تمرین و مسابقه و بحث اسکان آن ها هستیم. در حال حاضر قرار است تیم با 12 بازیکن و یک سرمربی در اصفهان حضور پیدا نمایند، سعی می کنیم دگر اعضا کادر فنی از ظرفیت و پتانسیل های اصفهان انتخاب شوند تا سرمایه ای برای آینده باشند.

طاهری توضیح داد: در کنار کادر فنی سهیمه اضافه کردن 4 بازیکن بزرگسال و 4 بازیکن زیر 21 در تیم خالی است که می توانیم در نیم فصل با نظر کادر فنی و سرمربی از سهمیه و پتانسیل بازیکنان خوب اصفهان استفاده کنیم. تمام کوشش ما یاری به فوتسال بانوان استان و کشور است.

وی در خصوص محل تمرین و مسابقه تیم نامی نو خاطر نشان کرد: سالن 25 آبان، پیروزی و مخابرات از جمله سالن های با کیفیت و استاندارد اصفهان هستند که بعد از پیگیری ها وتعاملاتی که خواهیم داشت با توجه به شرایط یکی از آن ها را انتخاب می کنیم.

وی با اشاره به همکاری خوب هیئت فوتبال اظهار کرد: هیئت فوتبال در راستای رشد و پیشرفت فوتبال وفوتسال استان تا کنون همکاری خوبی با ما داشته و به طور قطع با آغاز فعالیت ما آن ها را در کنار خود خواهیم داشت. در این میان از علاقمندان فوتسال بانوان نیز می خواهیم با حضور در سالن به حمایت تیم بپردازند تا همانند فوتسال در بخش آقایان که همیشه با استقبال خوب تماشاگران روبرو بودیم در فوتسال بانوان نیز این اتفاق رخ دهد.

طاهری اضافه کرد: در مورد رسانه ها نیز همیشه در کنار ما بودند و منعکس نماینده رویدادهای ورزش استان بودند و امیدوارم از هفته های آینده که مسابقات فوتسال لیگ برتر به دیگر مسابقات اضافه می گردد منعکس نماینده اخبار این رشته نیز باشند.

وی در خصوص نحوه تیمداری باشگاه نامی نو در ورزش استان گفت: هدف ما حمایت از ورزش است و به دنبال موازی کاری نیستیم. تیم هایی را حمایت می کنیم که دیگر باشگاهها نماینده ای نداشته باشند. در لیگ برتر بسکتبال بانوان وارد شدیم و با برنامه ریزی که کردیم از ابتدای مهرماه تمرینات این تیم با حضور سپیده جعفری، معصومه اسماعیل زاده در رأس به دنبال حضوری قوی در لیگ برتر هستیم. همچنین در تنیس روی میز نیز در بخش بانوان در لیگ برتر حضور داریم و در بخش آقایان نیزدر لیگ استان تیمداری می کنیم.

مدیر عامل باشگاه نامی نو با اشاره به رشته های دارت و ورزش معلولان و جانبازان توضیح داد: درخواست های زیادی داشتیم که بعد از آنالیز های انجام گردیده در حد توان و بودجه سعی می کنیم به ورزش استان و حمایت از ورزشکاران حرفه ای گام برداریم.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 1001

به "مدیرعامل نامی نو: هدف یاری به فوتسال بانوان است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیرعامل نامی نو: هدف یاری به فوتسال بانوان است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید