مجوز جدید برای صنایع کاشی و سرامیک در یزد صادر نمی گردد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، علی زینی وند در مصاحبه با خبرنگاران گفت: صنایعی نظیر کاشی و سرامیک هم به لحاظ آبخواهی بالا و هم به لحاظ آلایندگی هوا و محیط زیست، می توانند برای استان یک آسیب به شمار روند بر این اساس مقرر شده تا مجوز جدیدی برای این صنعت در استان صادر نشود.

مجوز جدید برای صنایع کاشی و سرامیک در یزد صادر نمی گردد

وی اعلام کرد: البته اکنون شاهد بهره برداری از بعضی واحدهای کاشی و سرامیک هستیم که این واحدها مجوز فعالیت خود را در گذشته و قبل از اتخاذ تصمیم عدم صدور مجوز جدید، دریافت نموده اند.

زینی وند اظهار داشت: بعضی افتتاحیه ها نیز مربوط به طرح توسعه صنایع کاشی و سرامیک است که با توجه به ظرفیت فراوری قید شده در مجوز، امکان توسعه آنها وجود دارد.

معاون هماهنگی امور مالی استاندار یزد توضیح داد: تنها در صورتی مجوز جدید برای این صنعت صادر می گردد که با استفاده از تجهیزات مدرن و تکنولوژی روز جهان، یا آبخواه نباشند و یا آلایندگی نداشته باشند.

به گزارش خبرنگاران، استان یزد به ویژه شهرستان میبد، قطب فراوری کاشی در کشور به شمار می رود و در حال حاضر 45 درصد کاشی کشور در این استان فراوری می گردد.

بعد از میبد، شهرهای یزد، اشکذر و مهریز رتبه های بعدی در زمینه فراوری کاشی در استان را دارند.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 4725

به "مجوز جدید برای صنایع کاشی و سرامیک در یزد صادر نمی گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجوز جدید برای صنایع کاشی و سرامیک در یزد صادر نمی گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید