فوتبال دنیا، پپ گواردیولا: مسی همان جلسه سوم از بوسکتس خوشش آمد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، فوتبال دنیا - پپ گواردیولا می گوید لیونل مسی 10 سال پیش خیلی زود تحت تأثیر هم تیمی اسپانیایی اش قرار گرفته است.

فوتبال دنیا، پپ گواردیولا: مسی همان جلسه سوم از بوسکتس خوشش آمد

به گزارش خبرنگاران، پپ گواردیولا می گوید لیونل مسی در همان چند جلسه اول حضور سرخیو بوسکتس در تمرین بارسلونا تحت تأثیر عملکرد او قرار گرفته بود. سرخیو بوسکتس 30 ساله که اکنون یکی از ارکان اصلی خط میانی تیم فوتبال بارسلونا است، زیرنظر پپ گواردیولا در بارسلونای B بازی می کرد و وقتی این مربی اسپانیایی در فصل 09-2008 راهنمایی بارسلونا را برعهده گرفت، او نیز به تیم اول آبی واناری ها راه پیدا کرد.

پپ گواردیولا در گفت وگو با برنامه یونیورسو والدانو از شبکه تلویزیونی مووی استار اسپانیا گفت: به یاد دارم که مسی چه چیزی به من در مورد سرخیو گفت. پس از دو یا سه جلسه تمرین با بوسکتس، مسی آمد و به من گفت که از از بوسکتس خوشم آمد و من هم در پاسخ گفتم که هروقت مسئله ای پیش بیاید، سرخیو آنجا خواهد بود. بوسکتس تمامی ویژگی های لازم برای یاری به بارسلونا را دارد.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 1009

به "فوتبال دنیا، پپ گواردیولا: مسی همان جلسه سوم از بوسکتس خوشش آمد" امتیاز دهید

1 کاربر به "فوتبال دنیا، پپ گواردیولا: مسی همان جلسه سوم از بوسکتس خوشش آمد" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال دنیا، پپ گواردیولا: مسی همان جلسه سوم از بوسکتس خوشش آمد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید