سلطانی فر: انتظار مردم قهرمانی تیم ملی در جام ملت های آسیا است، باید داشته های ورزش در اختیار مردم باشد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، وزیر ورزش و جوانان گفت: در موزه ورزش مدال ها، عناوین و کاپ های قهرمانان برای نسل جدید به تصویر کشیده خواهد شد.

سلطانی فر: انتظار مردم قهرمانی تیم ملی در جام ملت های آسیا است، باید داشته های ورزش در اختیار مردم باشد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران ، مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان در حاشیه نشست ستاد عالی بازی های المپیک و پارالمپیک گفت: امروز جلسه داشتیم در مورد راه اندازی موزه ملی ورزش المپیک و برنامه دریافت از فدراسیون ها.مباحث آن از یک دهه قبل مطرح بوده است و با هماهنگی صالحی امیری از سال گذشته تصمیم بر این شد با جدیت دنبال کنیم.

وی تاکید نمود: این ساختمان کمیته از ابتدا به عنوان موزه ورزش احداث و بعدا مورد استفاده کمیته شد. با رویکرد خوب صالحی امیری قرار شد در دو فاز انجام گردد. اول استفاده از فصای موجود که ظرف دو، سه ماه فاز اول افتتاح می گردد. عناوین و کاپ های قهرمانان برای نسل جدید به تصویر کشیده خواهد شد. اهداف کمیته صلح طلبانه و در جهت نزدیکی ملت ها است و با استفاده از موزه اینها را به نمایش می گذاریم. در فاز دوم در مکانی جدید در همین مجموعه متناسب با منابع در دو سه سال آینده با محتوای گسترده تر ساخته می گردد.

سلطانی فر گفت: در جلساتی که هفتگی داریم و با استفاده از ظرفیت میراث فرهنگی به عنوان متخصص کار، ظرف دو سه ماه آینده این موزه افتتاح می گردد و همه قهرمانان اشیا و مدال ها و کاپ ها و مدارک و اسناد خود را تقدیم کند تا داشته های ورزش در اختیار مردم باشد.

وی اضافه کرد: در جلسه دوم و ستاد عالی بازی ها مانند گذشته عملکرد یک فدراسیون که این بار کاراته بود، مورد آنالیز نهاده شد. کاراته 8 سهمیه دارد و کاراته ما در جمع 4 تا 5 تیم اول است و امیدوار به کسب 6 تا 8 سهمیه هستیم تا کاراته با کسب مدال ها در المپیک به ما یاری کند. طبق برنامه ای که داشتیم و قول دادیم تکلیف فدراسیون ها را روشن می کنیم. همه فدراسیون هایی که به هر دلیل سرپرست دارند در برنامه زمان بندی و در کوتاهترین زمان انتخاباتش را برگزار می کنیم.

وزیر ورزش و جوانان اظهار داشت: درخصوص تکلیف برخی از هیئت های استانی به عنوان اعضای اصلی مشکل داریم. سازمان بازرسی و دیوان در خصوص تسری قانون منع به کارگیری بازنشستگان به هیئت ها اختلاف نظر دارند. مجلس کمیته ای را آماده نموده که تعیین نمایند آیا به هیئت ها تسری داده می گردد یا نه. الان در همه رشته ها حدود 30 تا 40 درصد روسای هیئت ها بازنشسته هستند و معطل این موضوع هستیم. اگر مجبور به اجرا در هیئت ها شویم باید سریع اقدام کنیم.

وی توضیح داد: فکر می کنم یکی از آماده ترین تیم های فوتبال را در اختیار داریم و با تمام توان کار شده و کادر فنی و بازیکنان خوبی داریم. لژیونرها و بازیکنان با انگیزه و با تجربه هستند. ما دو تیم ملی داریم و همه عوامل از جمله وزارت ورزش و کمیته بیشترین حمایت را از این دو تیم داشتند و تیم ملی بهترین کمپ و تدارکات را در اختیار دارد. بهترین شرایط وجود دارد. فدراسیون توانمندی داریم و همه چیز دست به دست هم داده که بعد از 42 سال مجددا قهرمان آسیا شویم. در مقایسه با سایر تیم ها در شرایط مطلوبی قرار داریم. انتظار ملت و مردم ایران قهرمانی تیم ملی در آسیا است.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 3510

به "سلطانی فر: انتظار مردم قهرمانی تیم ملی در جام ملت های آسیا است، باید داشته های ورزش در اختیار مردم باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سلطانی فر: انتظار مردم قهرمانی تیم ملی در جام ملت های آسیا است، باید داشته های ورزش در اختیار مردم باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید