حذف تیم کاتای بانوان از رقابت های جهانی، کاتای مردان در انتظار برنز

به گزارش مجله یک کامپیوتر، در ادامه رقابت های کاراته قهرمانی دنیا 2018 اسپانیا، تیم کاتای بانوان ایران حذف شد اما تیم کاتای مردان راهی دیدار رده بندی شد.

حذف تیم کاتای بانوان از رقابت های جهانی، کاتای مردان در انتظار برنز

به گزارش خبرنگاران، در ادامه رقابت های کاراته قهرمانی دنیا 2018 اسپانیا، از ظهر امروز (پنج شنبه) 17 آبان 1397 تیم های کاتای مردان و بانوان ایران مقابل رقیبان خود به روی تاتامی رفتند که تیم بانوان ایران با شکست مقابل حریفانش حذف شد اما تیم مردان برای کسب مدال برنز روز یک شنبه هفته آینده به روی تاتامی خواهد رفت.

به این ترتیب تیم کاتای مردان ایران در نخستین گام با ترکیب ابوالفضل شهرجردی، علی زند و میلاد دلیخون توانست با حساب 4 بر 1 تیم روسیه را شکست دهد اما در دور دوم مقابل تیم کشور میزبان (اسپانیا) با نتیجه 5 بر صفر مغلوب گردید و به دلیل راهیابی تیم اسپانیا به مبارزه فینال، تیم ایران راهی جدول شانس مجدد شد. کاتاروهای ایران در مبارزه شانس مجدد خود با نتیجه 3 بر 2 کویت را شکست دادند و به دیدار رده بندی راه یافتند و باید روز یک شنبه هفته آینده برای کسب مدال برنز مقابل تیم ترکیه به روی تاتامی برود.

در ادامه رقابت های امروز هم تیم کاتای بانوان ایران هم با ترکیب الناز تقی پور، نجمه قاضی زاده و شادی جعفری زاده در نخستین گام 4 بر 1 بلاروس را شکست داد اما در مسابقه دوم خود با حساب 5 بر صفر نتیجه را به تیم ترکیه واگذار کرد و به دلیل شکست تیم ترکیه مقابل ژاپن در دور بعد، تیم ایران هم از دور رقابت ها کنار رفت و نتوانست در جدول شانس مجدد به کار خود ادامه دهد.

در ادامه مسابقات امروز تیم های کومیته ایران هم به روی تاتامی می روند.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 2271

به "حذف تیم کاتای بانوان از رقابت های جهانی، کاتای مردان در انتظار برنز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حذف تیم کاتای بانوان از رقابت های جهانی، کاتای مردان در انتظار برنز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید