ترجیحمان بازی با حضور تماشاگر بود

به گزارش مجله یک کامپیوتر، به گزارش خبرنگاران، پائولو سرجیو عصر امروز در نشست خبری پیش از دیدار با تراکتورسازی تبریز اظهار کرد: می دانیم بازی مسئله ای داریم و تراکتورسازی تیمی قوی با بازیکنانی باتجربه و قدرتمند است.

ترجیحمان بازی با حضور تماشاگر بود

وی اضافه نمود: تیم ما هم بعد از پیروزی مقابل استقلال خوزستان در جام حذفی به لحاظ روحی، انگیزه و اعتماد به نفس شرایط خوبی دارد و فکر کنم فردا بازی زیبایی را تماشا خواهیم کرد.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان ادامه داد: هم روی نقاط ضعف و هم قوت تراکتورسازی کار کردیم، فکر می کنم این تیم نسبت به زمان حضور توشاک به غیر از اندکی سیستم کاری تفاوت چندانی نداشته است، البته منظور من این نیست که بهتر یا بدتر شده است.

وی با اشاره به اینکه بازیکن محرومی برای دیدار با تراکتورسازی نداریم، گفت: کرار جاسم تنها بازیکن مصدوم ما است که وضعیتش برای حضور در مسابقه فردا، امشب تعیین می گردد.

سرجیو از عدم حضور تماشاگران در بازی مقابل تراکتورسازی گفت و بیان نمود: مسلما ترجیح می دادیم که طرفداران در بازی فردا حضور داشته باشند و ما از این نیروی انگیزشی محروم هستیم.

وی در همین خصوص اضافه نمود: برای نخستن بار در زندگی ورزشی ام در دو بازی نخست لیگ و بازی فردا مسابقه بدون تماشاگر را تجربه می کنم.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 1783

به "ترجیحمان بازی با حضور تماشاگر بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترجیحمان بازی با حضور تماشاگر بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید