بخش دولتی بزرگترین مانع در فعالیت بخش خصوصی است

به گزارش مجله یک کامپیوتر، به گزارش خبرنگاران، ابوالفضل کمک روز چهارشنبه در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی که در استانداری قزوین برگزار گردید اظهارداشت: متاسفانه برخی مدیران حضور مستمری در جلسات اقتصاد مقاومتی ندارند و آن را جدی نگرفته اند.

بخش دولتی بزرگترین مانع در فعالیت بخش خصوصی است

وی اضافه کرد: حدود دو سال است که در این جلسات دیگر گزارش دولتی نداریم و اتاق بازرگانی به عنوان نماینده بخش خصوصی گزارش می دهد زیرا باور داریم که کار اقتصادی در دست بخش خصوصی است و آنها باید مسائل را بازگو نمایند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان قزوین توضیح داد: برای موفقیت در کارها باید ثبات در تصمیم گیری داشته باشیم اما این روند دیده نمی گردد و مسائل بیشتر گردیده است.

یاری یادآورشد: وقتی بخش خصوصی برای صادرات برنامه ریزی می نماید تا مثلا محصول گوجه فرنگی به خارج بفرستد اما با یک بخشنامه جلوی آن گرفته گردد در واقع مانع کارش گردیده ایم و بدون شک ما دولتی ها با بخشنامه و تصمیمات نادرست بخش خصوصی را زمین زده ایم.

وی گفت: اقتصاد یک علم است و نمی توان با آن برخورد غیر تخصصی داشت، اما هنوز فرهنگ سازی درستی نکرده ایم به همین دلیل وقتی قیمت کالاها بالا می رود مصرف و تقاضا هم بیشتر می گردد

یاری اظهارداشت: بخش خصوصی قدرتمند است و اگر واقعا یاری کنیم تا موانع فراوری برطرف گردد می توان از مسائل عبور کرد.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 1348

به "بخش دولتی بزرگترین مانع در فعالیت بخش خصوصی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بخش دولتی بزرگترین مانع در فعالیت بخش خصوصی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید