60 فروند بالگرد در رزمایش اقتدار 97 به کار گرفته شد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر خلبان یوسف قربانی فرمانده هوانیروز ارتش با اشاره به بهره گیری گسترده نیروی زمینی ارتش از ظرفیت های بالگردی هوانیروز در این رزمایش گفت: هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی با تعداد 60 فروند بالگرد در این رزمایش جهت اجرای ماموریت های محوله شرکت نموده است.

60 فروند بالگرد در رزمایش اقتدار 97 به کار گرفته شد

وی در مورد به کارگیری ظرفیت های بالگردهای، اضافه نمود: در این رزمایش انواع بالگرهای هجومی 209، بالگردهای ترابری سنگین شنوک و نیمه سنگین 214، بالگردهای شناسایی 206 مورد استفاده قرار می گیرند و ماموریت هایی مختلفی را به اجرا می گذارند.

فرمانده هوانیروز ارتش در تشریح عملیاتی بالگردهای یگان هواپیمایی نیروی زمینی ارتش گفت: به طور کلی در این رزمایش از ظرفیت بالگردی جهت اجرای ماموریت های شناسایی با رزم، پشتیبانی از یگان های متحرک هجومی، عملیات هلی برن و تامین هلی برن، استفاده می گردد.

امیر خلبان قربانی تخلیه مجروحان و جابه جایی تجهیزات را از دیگر ماموریت های هوانیروز در رزمایش بزرگ اقتدار 97 نزاجا مطرح کرد.

فرمانده هوانیروز گفت؛ در این رزمایش که از جمله رزمایش های بزرگ نیروی زمینی است هواتیروز به دستاورد های رزمی مطلوبی دست یافته است.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 4052

به "60 فروند بالگرد در رزمایش اقتدار 97 به کار گرفته شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "60 فروند بالگرد در رزمایش اقتدار 97 به کار گرفته شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید