124 خاطره از مأموریت پنهان در زمان شاه منتشر شد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، مأموریت پنهان از جمله منابع تاریخ شفاهی است که در آن 124 خاطره از مبارزات شهدای دفاع مقدس در دوران پهلوی روایت شده است.

124 خاطره از مأموریت پنهان در زمان شاه منتشر شد

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران، مؤسسه فرهنگی هنری قدر ولایت کتاب مأموریت پنهان؛ شامل 124 خاطره کوتاه و بلند از مبارزات گسترده شهدای دفاع مقدس در دوران رژیم پهلوی را منتشر کرد.

در کارنامه خیل شهدای دفاع مقدس آن هایی که در دوره تسلط رژیم پهلوی، دوران نوجوانی و جوانی خود را گذرانده بودند، مبارزه با این رژیم مستبد و ضد اسلام، یکی از اصلی ترین و پرتکرارترین موضوعات است.

کتاب مأموریت پنهان شامل 124 خاطره کوتاه و بلند از مبارزات گسترده شهدایی، چون محمد بروجردی، ناصر کاظمی، عبدالحسین برونسی، محمدابراهیم همت، محمد نظرنژاد، موسی نامجو، عبدالله میثمی، حسین علم الهدی و ... را به تصویر می کشد.

در این کتاب می خوانیم: صورتش را که دیدم، جا خوردم. اندازه چند سال پیر شده بود. ساواکی ها یک دندان سالم هم توی دهانش باقی نگذاشته بودند؛ هر چه اصرار کردم برایم بگو چه بلایی سرت در آوردند، فقط گفت: چیز خاصی نیست. بعد ها تعریف کرد... (خاطرات شهید عبدالحسین برونسی)

این کتاب در 176 صفحه، به قیمت 15000 تومان توسط مؤسسه فرهنگی هنری قدر ولایت منتشر شده است.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 24930

به "124 خاطره از مأموریت پنهان در زمان شاه منتشر شد" امتیاز دهید

1 کاربر به "124 خاطره از مأموریت پنهان در زمان شاه منتشر شد" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "124 خاطره از مأموریت پنهان در زمان شاه منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید