یوفا درخواست به تعویق افتادن یورو 2020 را رد کرد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، با وجود پیچیده شدن شرایط در برخی از لیگ های داخلی فوتبال اروپا، یوفا فعلاً برنامه ای برای به تعویق انداختن جام ملت های اروپا ندارد.

یوفا درخواست به تعویق افتادن یورو 2020 را رد کرد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از نشریه آ اِس اسپانیا، اتحادیه فوتبال اروپا همچنان به رد درخواست ها برای به تعویق انداختن رقابت های یورو 2020 در تابستان سال جاری ادامه می دهد.

شیوه ویروس کرونا در اروپا به خصوص ایتالیا که باعث لغو بسیاری از بازی ها و به تعویق افتادن آنها شده، نگرانی هایی را درباره به پایان نرسیدن لیگ های داخلی بعضی کشورها به وجود آورده است. با توجه به برگزاری یورو 2020 در پایان فصل، آن دسته از باشگاه هایی که بازی های شان به دلیل شیوع کرونا لغو شده در پایان فصل به دردسر خواهند افتاد و باید برنامه ای بسیار فشرده را برای انجام همه مسابقات شان تنظیم کنند. از این رو سران چند لیگ از یوفا خواسته اند که یورو 2020 را برای چند ماه یا یک سال به تعویق بیندازد که این درخواست هنوز مورد موافقت یوفا واقع نشده است.

چیزی که مسئله را بغرنج تر می کند، برگزاری بازی افتتاحیه این رقابت ها در شهر رم پایتخت ایتالیاست کشوری که بیشترین آمار ابتلا به کرونا در دنیا پس از چین را دارد. ایتالیا سه بازی اش در مرحله گروهی یورو 2020 را باید در خانه انجام دهد و این در حالیست که هنوز مشخص نیست شیوع کرونا در این کشور چه زمانی متوقف خواهد شد.

فرایند شیوع کرونا اما در دیگر کشورها مانند اسپانیا هم روبه افزایش است و این کشور و همسایه غربی اش پرتغال دستور برگزاری مسابقات شان پشت درهای بسته را داده اند.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 24894

به "یوفا درخواست به تعویق افتادن یورو 2020 را رد کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یوفا درخواست به تعویق افتادن یورو 2020 را رد کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید