یحیی گل محمدی: پرسپولیس بعد از صعود به فینال لیگ قهرمانان به امان خدا رها شده بود

به گزارش مجله یک کامپیوتر، تهران (پانا) - سرمربی پرسپولیس از احتمال جذب دو بازیکن جدید به جای شجاع خلیل زاده و محمد نادری اطلاع داد.

یحیی گل محمدی: پرسپولیس بعد از صعود به فینال لیگ قهرمانان به امان خدا رها شده بود

به گزارش رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، یحیی گل محمدی درباره شرایط تیم پرسپولیس گفت: ما تمرینات سنگین و فشرده ای را پشت سر گذاشته و در کوشش هستیم تا با آمادگی خوب مسابقات را شروع کنیم. به رغم تمام حواشی و تنش هایی که وجود داشت سعی کردیم روی کارهای فنی خودمان تمرکز داشته باشیم اما خب کتمان نمی کنم که در بعضی موارد حواشی به حدی تنش زا بود که بعضی روزها تمرکز کافی وجود نداشت. باید بگویم که بازیکنان تیم هم درگیر مسائلی بودند اما سعی کردند تمرکزشان روی تمرینات باشد تا برای سربلندی پرسپولیس با آمادگی خوب لیگ را شروع نمایند.

گل محمدی در ادامه گفت: ما انگیزه های زیادی داریم. بازیکنان پرسپولیس خوشبختانه با کسب جام ها و پیروزیت ها اشباع نمی شوند و این مسئله در کنار اتحاد و همدلی پرسپولیسی ها برگ برنده تیم در سال های اخیر بوده و هست. به این بازیکنان درود می فرستم؛ آنها هم در لیگ نوزدهم و هم در بازی های لیگ قهرمانان آسیا غیرتمندانه جنگیدند، سنگ تمام گذاشتند و اکنون نیز کوشش می نمایند که پرسپولیس شروع قدرتمندانه ای در لیگ بیستم داشته باشد. این انگیزه ها را به خوبی در بازیکنان می بینم و آنها به رغم مسائل با تمام وجود در حال کوشش و تمرین هستند.

سرمربی پرسپولیس درباره مسائلی که در تیم وجود دارد گفت: پس از فینال آسیا به دلیل مسائلی که وجود داشت یک مقداری تیم به امان خود رها شده بود و عملاً به آن رسیدگی نمی شد؛ متأسفانه با مسائلی روبرو شدیم اما اجازه ندادیم این کمبودها و مسائل رسانه ای گردد چرا که تیم پرسپولیس احتیاج به آرامش داشت. به طور کلی ما و بسیاری از بازیکنان سعی کردیم در قبال تنش های آزاردهنده که ایجاد شده بود هم صبر پیشه کنیم و حرفی نزنیم تا آرامش تیم بیش از پیش تحت تأثیر اتفاقات بیرونی و حاشیه ای قرار نگیرد. هرچند این مسئله بسیار بسیار سخت بود اما سعی کردیم با خودمان کنار بیاییم و برای پرسپولیس و سربلندی طرفداران هم که شده از طرح بعضی مسائل صرف نظر نموده و کاری کنیم که در نهایت تیم بتواند با آرامش بیشتری تمرین کند. به هرحال مسائلی ایجاد شده و حرف هایی بیان شده و حتی بی احترامی هایی صورت گرفت؛ اکنون هم هیج تمایلی به صحبت درباره این حواشی ندارم و نمی خواهم درباره خودم هم صحبت کنم اما وظیفه خود می دانم درباره بازیکنان تیم مسائلی را بگویم و از آنها به نوبه خود تقدیر کنم.

گل محمدی در این باره توضیح داد: بازیکنان فصل گذشته مطالباتی از قرارداد و آپشن ها دارند که به رغم قول هایی که داده شده بود تحقق نیافت و اکنون هم بابت فصل جدید ریالی دریافت ننموده اند. بازیکنان جدید هم به جز یکی، دو نفر مابقی هنوز هیچ دریافتی نداشته اند و کوشش آنها با تمام وجود در تمرینات بدون طرح موضوعی در رسانه ها واقعاً قابل تحسین است. ما امیدواریم که مسائل مالی تیم مرتفع گردد البته می دانم که بخشی از درآمد باشگاه که به وسیله کارگزار بوده پیش خور شده و مدیریت جدید کار سختی برای تأمین منابع مالی در پیش دارد. این را هم می دانیم که هزینه های باشگاه خیلی بیشتر از درآمدهاست و باشگاه در این برهه سخت مالی کار سختی دارد اما خب به هر حال بازیکنان هم حق و حقوقی دارند که به آنها پرداخت نشده و امیدوارم که مدیریت جدید باشگاه بتواند با تدابیری که می اندیشد بر این مسائل غلبه کند و باشگاه در آستانه شروع لیگ و قبل از فینال آسیا بتواند با تزریق بودجه به تیم بازیکنان را در شرایط ذهنی و روحی خوبی قرار دهد و ان شاءالله پس از آن با وصول درآمدهای آسیایی شرایط کمی تغییر می نماید.

سرمربی پرسپولیس درباره انتصاب جعفر سمیعی به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه پرسپولیس گفت: مدیرعامل باشگاه طبق ساختار آن با نظر وزارت ورزش، وزیر محترم و هیات مدیره انتخاب و منصوب می گردد. این یک مسئله کلان است که ما حق دخالت درباره آن را نداریم و تابع تصمیمات مسئولین هستیم. آقای سمیعی هم منتخب وزارت ورزش به عنوان ریاست مجمع و هیات مدیره بوده اند و کارشان را شروع نموده اند؛ بنده این سمت را به ایشان تبریک می گویم و برایشان آرزوی بهترین ها را دارم و می دانم که قطعاً با چالش های زیادی روبرو خواهند بود که اصلی ترین آن چالش مالی است و مسئولیت خطیری را پذیرفته اند. برای ایشان و مجموعه همکارانشان آرزوی توفیق دارم . بر این باورم که پیروزیت مدیریت باشگاه توأم با پیروزیت تیم پرسپولیس خواهد بود و امیدوارم که آقای سمیعی بتوانند به اهداف مدنظرشان دست یافته و در پرسپولیس پیروز باشند. همچنین برای آقای شکوری که از پیشکسوتان پرسپولیس هستند و به مجموعه مدیریتی ملحق شده اند آرزوی پیروزیت دارم و معتقدم که ایشان هم می توانند سرمنشأ بسیاری از اتفاقات خوب و مثبت باشند. از پیگیری های دلسوزانه آقای علیپور که مدام با ما در ارتباط بوده اند و دو باری هم به محل تمرین آمدند صمیمانه متشکرم. همچنین از آقای رغبتی که در هفته های گذشته پیگیر حل بعضی مسائل بودند.

سرمربی پرسپولیس درباره آخرین شرایط بشار رسن گفت: بشار تمرینات خود را انجام می دهد و مسائل مربوط به قراردادش با پرسپولیس و پیشنهاد هایی که دارند مربوط به باشگاه است و من هم پیش تر نظرم را دراین باره به باشگاه و بشار اعلام نموده ام و بشار رسن هم این روزها با تمرکز و پشتکار در خدمت تیم است. بنده یکی دو شب قبل از سفر بشار رسن به عراق به هتل محل اقامتشان در تهران رفتم و مفصل با او درباره پیشنهاد کلان تیم قطری و شرایط خاص پرسپولیس برای فینال آسیا و میزان علاقه مندی طرفداران به او صحبت کردم. بشار یک بازیکن زحمتکش است که قدر محبت های طرفداران را می داند. همان شب احساس کردم که او با خودش کنار آمده و در تیم خواهد ماند و به او مرخصی هفت روزه هم دادیم تا در سالگرد درگذشت مادرش کنار خانواده باشد و با خود خلوت نموده و تصمیمی خوب و منطقی و حرفه ای بگیرد و با تمرکزی خوب برای حضور در تمرینات به تهران بازگردد. بشار هم طبق قولی که داده بود در موعد مقرر آمد و با تمام وجود کوشش می نماید.

گل محمدی درباره شرایط دروازه بان کروات پرسپولیس گفت: امیدوارم مشکل رادوشوویچ هرچه زودتر مرتفع گردد و او به تمرینات ملحق گردد. رادو مطالباتی دارد و ان شاءالله مسائلش حل و فصل گردد. چند روز قبل هم با او صحبت کردم. دلخوری ها و خواسته هایی براساس قرارداد داشت که ان شاءالله خیلی زود با پیگیری باشگاه حل گردد و خدای نانموده مسئله ای ایجاد نگردد.

گل محمدی درباره رضایتمندی خود از جابجایی پرسپولیس گفت: به هرحال ما چند بازیکن که از ارکان پیروزیت تیم در فصل گذشته بودند را از دست دادیم و برای آنها آرزوی پیروزیت می کنم. بازیکنانی جذب شدند و بعضی را هم مدنظر داشتیم که امکان جذب آنها به دلایل متعدد فراهم نشد. در حال حاضر جابجایی ما هنوز به خاتمه نرسیده و محتمل است با توجه به جدایی دو بازیکن قبل از فینال آسیا و کمبودهایی که در دو پست داریم. اقدام به جذب بازیکن جدید کنیم. البته با محدودیت هایی روبرو هستیم؛ گزینه ها هم محدود هستند و سعی می کنیم دست به انتخاب های خوبی بزنیم و در این باره چند گزینه را مدنظر داریم و پس از تصمیم نهایی به باشگاه معرفی خواهیم کرد. خوشبختانه بازیکنانی که به تیم اضافه شدند همگی علاقه مند به پرسپولیس بودند و به رغم اینکه دریافتی هم نداشتند با جان و دل در حال کوشش و تمرین هستند و خیلی خوب با سایر نفرات هماهنگ شده اند. احترام به عظیمترها در تیم حرف اول را می زند و همدلی خوبی در تیم وجود دارد و پرسپولیس برای کسب پنجمین قهرمانی متوالی در لیگ، قهرمانی در سوپر جام و جام حذفی و البته فتح لیگ قهرمانان آسیا کوشش می نماید و در این راستا احتیاج به اتحاد، همدلی بین باشگاه، تیم، طرفداران، پیشکسوتان و اهالی رسانه و حمایت همه جانبه خانواده عظیم پرسپولیس از تیم داریم.

سرمربی پرسپولیس در خاتمه اذعان داشت: از همراهی طرفداران بی نهایت ممنون هستم؛ آنها هیچ گاه ما را تنها نگذاشتند و همواره و به خصوص در روزهای سختی که هفته های گذشته داشتیم این طرفداران بودند که به ما دلگرمی دادند برای همین امیدواریم که بتوانیم دل طرفداران را شاد کنیم و از خجالتشان در بیاییم. ما کوشش می کنیم آنها روزهای پرالتهاب و ناراحت نماینده ای که پس از فینال آسیا پشت سر گذاشتند را فراموش نمایند و این میسر نمی گردد جز با کسب نتایج خوب.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 43720

به "یحیی گل محمدی: پرسپولیس بعد از صعود به فینال لیگ قهرمانان به امان خدا رها شده بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یحیی گل محمدی: پرسپولیس بعد از صعود به فینال لیگ قهرمانان به امان خدا رها شده بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید