گلزنی رامیرز و پائولینیو در ادامه هفته نخست لیگ قهرمانان آسیا

به گزارش مجله یک کامپیوتر، در ادامه هفته اول لیگ قهرمانان آسیا تیم های چینی با گلزنی ستارگان بین المللی شان از سد رقبای خود گذشتند.

گلزنی رامیرز و پائولینیو در ادامه هفته نخست لیگ قهرمانان آسیا

به گزارش خبرنگاران، در ادامه هفته نخست رقابت های لیگ قهرمانان آسیا 4 دیدار در گروه های H و G برگزار گشت که در گروه H گامبا اوزاکا ژاپن با نتیجه 3 بر صفر از سد آدلاید یونایتد استرالیا گذشت.

در این دیدار ناگاساوا (22)، کنو (47) و دیلان مک گوآن (گل به خودی، 81) گل های گامبا اوزاکا را به ثمر رساندند.

در دیگر دیدار این گروه ججو یونایتد کره جنوبی با نتیجه یک بر صفر مغلوب جیانگ سو چین شد. تک گل چینی ها را در این دیدار رامیرز، ستاره سابق چلسی در دقیقه 90 به ثمر رساند.

در این گروه گامبا اوزاکای ژاپن در صدر جدول قرار گرفت و پس از آن جیانسو چین به دلیل تفاضل کمتر در جایگاه دوم جای گرفت. ججو یونایتد کره جنوبی و آدلاید یونایتد استرالیا هم در رده های سوم و چهارم قرار گرفتند.

ایسترن هنگ کنگ هم بدون امتیاز در قعر جدول رده بندی گروه G ایستاد.

در گروه G رقابت ها، تیم های کاوازاکی ژاپن و سئون سامسونگ کره جنوبی تساوی یک بر یک رضایت دادند. در این دیدار کوبایاشی در دقیقه 10 برای کاوازاکی گلزنی کرد و تانی گوچی در دقیقه 23 به اشتباه دروازه خودشان را گشود تا این بازی با تساوی به پایان برسد.

همچنین گوانجو چین با 7 گل ایسترن هنگ کنگ را در هم کوبید که در این دیدار ریکاردو گولارد (4، پنالتی)، شانگویان وانگ (22)، لی شئنگ لیائو (33 و 47 و 85) و آلان (66) و پائولینیو ستاره سابق تاتنهام انگلیس (83) گل های گوانجوی چین را به ثمر رساندند.

در این دیدار پربرخورد وونگ هو و وونگ چیچانگ از تیم ایسترن از زمین بازی اخراج شدند.

با این نتایج گوانگ جو چین در صدر جدول این گروه قرار گرفت و کاوازاکی و سئون سامسونگ پس از آن در رده های دوم و سوم قرار گرفتند.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 14249

به "گلزنی رامیرز و پائولینیو در ادامه هفته نخست لیگ قهرمانان آسیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گلزنی رامیرز و پائولینیو در ادامه هفته نخست لیگ قهرمانان آسیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید