کولاکوویچ: می توانستم برای دریافت مبلغ قراردادم شکایت کنم، مردم چیزهای مهمتری را نسبت به من از دست دادند

به گزارش مجله یک کامپیوتر، سرمربی پیشین تیم ملی والیبال ایران گفت: من می توانستم برای دریافت مبلغ قراردادم شکایت کنم، ولی این کار را نکردم.

کولاکوویچ: می توانستم برای دریافت مبلغ قراردادم شکایت کنم، مردم چیزهای مهمتری را نسبت به من از دست دادند

به گزارش خبرنگاران، ایگور کولاکوویچ، سرمربی پیشین تیم ملی والیبال ایران که در صربستان به استاد کسب جام مشهور است پس از برکناری از راهنمایی تیم ملی ایران در زادگاه خود پودگوریتسا مشغول استراحت است و به نوشته رسانه های لهستانی، گزینه نخست راهنمایی تیم زاویرچه در لیگ برتر این کشور به حساب می آید.

برای رسانه های اروپایی همچنان جالب است که چرا این مربی در حالی که سهمیه المپیک را برای تیمش (تیم ملی والیبال ایران) کسب نموده بود از کار برکنار شد. کولاکوویچ در خصوص جدا شدنش از تیم ملی ایران گفت: فدراسیون والیبال ایران، مسائل مالی ناشی از کرونا را دلیل تصمیم خود مطرح نمود. قرارداد من تا اول سپتامبر 2020 معتبر بود، ولی با توجه به تعلیق مسابقات والیبال و برگزاری آنها در سال آینده، برای طرف ایرانی، پرداخت 15 ماه دستمزد بدون هیچ گونه فعالیتی، توجیه مالی نداشت و خیلی گران بود. من می توانستم برای دریافت مبلغ قراردادم شکایت کنم، ولی این کار را نکردم. به نظر من حالا زمان بازگشت به فعالیت در یک باشگاه اروپایی است.

کولاکوویچ در خصوص لغو چهارمین حضورش در المپیک گفت: زندگی همین است. چه کسی انتظار شیوع چنین ویروسی را در سرایر دنیا داشت؟ من فکر می کنم مردم، چیزهای بسیار بیشتر و مهمتری را نسبت به من (حضور در المپیک) از دست دادند. باید به زندگی از دریچه دیگری نگاه کرد، چون وقتی دری بسته می گردد، درهای دیگر قطعاً باز خواهند شد. همه ما به خاطر گسترش ویروس کرونا ناگهان مجبور شدیم به خانه برگردیم و متوجه شدیم که چقدر از مسائل اصلی زندگی دور و درگیر خودخواهی بودیم.

سرمربی پیشین تیم ملی صربستان در خصوص عدم راهیابی این تیم به المپیک توضیح داد: صربستان، قهرمان اروپاست، ولی در المپیک حاضر نیست. این نشان می دهد که سطح تیم ها چقدر به هم نزدیک و کسب سهمیه المپیک از اروپا چقدر سخت است. المپیک بدون صربستان، کیفیت پایین تری خواهد داشت، چون اگر صربستان به المپیک می رسید، یکی از امیدهای کسب مدال بود. امیدوارم این اتفاق در المپیک 2024 پاریس بیفتد و صربستان هم در المپیک و هم در اروپا و مسابقات قهرمانی دنیا، روی سکو برود.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 31511

به "کولاکوویچ: می توانستم برای دریافت مبلغ قراردادم شکایت کنم، مردم چیزهای مهمتری را نسبت به من از دست دادند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کولاکوویچ: می توانستم برای دریافت مبلغ قراردادم شکایت کنم، مردم چیزهای مهمتری را نسبت به من از دست دادند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید