کشف احتکار میلیاردی در زنجان

به گزارش مجله یک کامپیوتر، سرپرست پلیس امنیت مالی استان از کشف 9 تن لوبیا و 90 کارتن تخم مرغ احتکار شده به ارزش تقریبی 2 میلیاردو 200 میلیون ریال اطلاع داد .

کشف احتکار میلیاردی در زنجان

به گزارش گروه حوادث خبرنگاران و به نقل از خبرگزاری فارس، یوسف اسماعیل زاده امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: ماموران پلیس امنیت مالی در پی اشراف و رصد اطلاعاتی از دپوی مقدار زیادی لوبیا و تخم مرغ در دو واحد انباری در سطح شهر زنجان آگاه شدند.

سرپرست پلیس امنیت مالی استان زنجان اضافه کرد: پس از تحقیقات گسترده و شناسایی محل دقیق این واحدهای متخلف، هماهنگی های لازم با مرجع قضائی برای ورود به عمل آمد.

وی با اشاره به اینکه ماموران به همراه بازرسان سازمان صمت به محل های مورد نظر اعزام شدند، گفت: در آنالیز از این دو محل 90 تن لوبیا و 90 کارتن تخم مرغ احتکار شده از این دو واحد کشف شد.

اسماعیل زاده با اشاره به اینکه ارزش ریالی کالاهای مکشوفه توسط کارشناسان 2 میلیارد و 200 میلیون ریال برآورد شده است، گفت: در این خصوص پرونده تشکیل و تحویل مراجع قضایی شد.

سرپرست پلیس امنیت مالی استان زنجان با اشاره به اینکه از زمان اعلام شیوع کرونا، افراد فرصت طلب و سودجو با سوءاستفاده از فضا و شرایط به وجود آمده اقدام به قاچاق و احتکار کالاهای بهداشتی نموده و باعث التهاب روانی در جامعه شدند، بنابراین پلیس امنیت مالی قرارگاه عملیاتی مبارزه با احتکار کالاهای بهداشتی را راه اندازی کرد، گفت: این پلیس به عنوان یک پلیس تخصصی مهم در پیشگیری و مقابله با انواع جرائم مالی در همه ابعاد مالی جامعه تاثیرگذار است.

وی اضافه کرد: مبارزه با احتکار و قاچاق کالاهای بهداشتی در سطح کشور، همچنان انجام می گردد و کارآگاهان پلیس امنیت مالی به صورت شبانه روزی نسبت به رصد اطلاعاتی و بازدید از انبارها و مراکز پخش کالاهای بهداشتی در سراسر کشور اقدام می نمایند.

اسماعیل زاده با اعلام آمادگی 100 درصدی پلیس امنیت مالی ناجا در مقابله و مبارزه جدی و بی امان این پلیس با انواع جرائم مالی از هموطنان خواست: در صورت آگاهی و مشاهده هرگونه فعالیت غیرمجاز و غیر قانونی مالی از سوی افراد سودجو و متخلف موضوع را به مرکز فوریت های پلیس 110 اطلاع دهند.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 43464

به "کشف احتکار میلیاردی در زنجان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشف احتکار میلیاردی در زنجان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید