کریمی و قاسمی برای کشتی در یاکوتسک به میدان می روند

به گزارش مجله یک کامپیوتر، تیم ملی امید کشتی آزاد در حالی راهی مسابقات جام جهانی کشتی آزاد در یاکوتسک روسیه می گردد که به احتمال زیاد تعدادی از ستاره های تیم ملی هم در این مسابقات در کنار این قرار بگیرند.

کریمی و قاسمی برای کشتی در یاکوتسک به میدان می روند

تیم ملی کشتی آزاد با 5 کشتی گیر راهی مسابقات بین المللی دانکلوف در بلغارستان می گردد اما مهمترین مسابقه پیش رو برای کشتی ایران مسابقات جام جهانی کشتی آزاد است. مسابقات جام جهانی کشتی آزاد به میزبانی یاکوتسک روسیه برگزار می گردد که قرار است تیم ملی کشتی آزاد با ترکیب تیم ملی امید راهی این مسابقات گردد اما با این حال در روزهای اخیر شنیده شده که ممکن است تعدادی از کشتی گیران تیم ملی بزرگسالان هم به ترکیب این تیم اضافه شوند. هنوز معین نیست که در چه اوزانی و چه نفراتی به تیم اضافه می شوند اما حداقل در چند وزن تغییراتی ایجاد می گردد و با وجود این که شاکله اصلی تیم اعزامی را کشتی گیران امید تشکیل می دهند اما با این حال برای تقوت تیم ممکن است چند کشتی گیر از تیم بزرگسالان در ترکیب این تیم قرار بگیرند. ابراهیم مهربان درباره این که چه کسانی ممکن است به این تیم اضافه شوند، گفت: شکل اصلی تیم را نفرات تیم ملی امید تشکیل می دهند و ممکن است نفرات معدودی نیز از تیم ملی بزرگسالان در جام جهانی کشتی بگیرند اما حتما نفراتی که در جام دانکولوف یا رقابت های آسیایی کشتی می گیرند به جام جهانی نمی روند. این اظهارات مهربان نشان می دهد که یزدانی ها و پرویز هادی که به دانکلوف اعزام می شوند، حتما در جام جهانی کشتی نمی گیرند اما در ترکیب دانکلوف دو کشتی گیر مطرح غیبت دارند. علیرضا کریمی و کمیل قاسمی که با صلاحدید کادر فنی به مسابقات اعزام نمی شوند اما شاید این دو نفر برای حضور در جام جهانی گزینه باشند. البته کمیل مدت زیادی است که از سطح اول کشتی دور است و بعید است که در شرایط آرمانی باشد اما به هر حال شاید برای آغاز دوباره او حضور در جام جهانی کشتی آزاد میدان بدی نباشد.

هنوز هدف و نیت مربیان تیم ملی معین نیست اما ابراهیم مهربان غیبت کریمی و قاسمی در مسابقات بین المللی دانکلوف را مصلحتی دانست: در سنگین وزن پرویز هادی اعزام می گردد و کمیل نیز با توجه به شرایطی که دارد حتماً در یک رویداد خارجی حاضر خواهد شد. کادر فنی برای علیرضا کریمی نیز برنامه دارد و عدم اعزام این 2 کشتی گیر به تورنمنت بلغارستان ربطی به میزان آمادگی بدنی آن ها ندارد.

ص5

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 4614

به "کریمی و قاسمی برای کشتی در یاکوتسک به میدان می روند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کریمی و قاسمی برای کشتی در یاکوتسک به میدان می روند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید