کریستوفر مک کوری کارگردان دو قسمت آینده مأموریت: غیرممکن خواهد بود

به گزارش مجله یک کامپیوتر، کریستوفر مک کوری کارگردان فیلم سینمایی مأموریت: غیرممکن - فال اوت (Mission: Impossible - Fallout) ساخت دو قسمت دیگر از فیلم های این مجموعه سینمایی را برعهده خواهد داشت.

کریستوفر مک کوری کارگردان دو قسمت آینده مأموریت: غیرممکن خواهد بود

مک کوری با ساخت مأموریت:غیرممکن - ملت یاغی (Mission: Impossible - Rogue Nation) به این مجموعه پیوست. او با ساخت دو قسمت آخر ماموریت: غیرممکن باعث شد این مجموعه هم از نظر فروش به صندلی فوق العاده ای دست پیدا کند و هم در میان منتقدان آمریکایی تحسین گردد. همین مساله باعث شده سازندگان این مجموعه ترجیح دهند که مک کوری به عنوان نویسنده و کارگردان دو قسمت دیگر از مأموریت:غیرممکن هم حضور پیدا کند.

پروژه های جدید کریستوفر مک کوری هفتمین و هشتمین قسمت های مجموعه خواهند بود. انتظار می رود در این قسمت ها نیز مجددا شاهد حضور تام کروز بازیگر کلیدی مأموریت:غیرممکن در نقش ایتن هانت باشیم.

مک کوری ابتدا در سال 2015 وظیفه ساخت پنجمین قسمت مجموعه تحت عنوان ملت یاغی را پذیرفت. ملت یاغی پیروز شد در سطح دنیا 682 میلیون دلار بفروشد و همچنین ربکا فرگوسن بازیگر سوئدی را وارد مجموعه کرد که حضورش در قسمت ششم نیز ادامه یافت. کریستوفر مک کوری در ادامه برای ساخت فال اوت دوباره به مجموعه پیوست تا اولین کارگردانی باشد که برای بار دوم یک ماموریت:غیرممکن جدید را کارگردانی می نماید. فال اوت پیروز شد فروش دنیای 791 میلیون دلاری را تجربه کند؛ فیلمی که علاوه بر پیروزیت های تجاری از آثار تحسین شده هالیوود بود و همین هفته در مراسم جوایز انتخاب منتقدان جایزه بهترین اکشن سال را تصاحب کرد. فال اوت با کسب نمره متای 86 تحسین شده ترین فیلم این مجموعه از ابتدای آغاز به کار آن نیز به حساب می آید.

مک کوری که پیش از این به عنوان فیلم نامه نویس در آثاری چون مظنونین همیشگی (The Usual Suspects) و والکیری (Valkyrie) حضوری پیروز داشت با ساخت فال اوت، در یکی از نقاط اوج حرفه ای خود نهاده شد و بسیاری از استودیوهای قدرتمند هالیوود به او پیشنهادهای وسوسه کننده ای دادند. در این میان شاید یکی از جذاب ترین پیشنهادها، پیشنهاد استودیوی برادران وارنر بود که به مک کوری ساخت یکی از پروژه های دنیا سینمایی دی سی را وعده داد. پیشنهادهایی که نهایتا توسط این کارگردان رد شد تا بتواند در کنار تام کروز مجددا دو قسمت جدید از مأموریت: غیرممکن را جلوی دوربین ببرد.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 3823

به "کریستوفر مک کوری کارگردان دو قسمت آینده مأموریت: غیرممکن خواهد بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کریستوفر مک کوری کارگردان دو قسمت آینده مأموریت: غیرممکن خواهد بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید