کرمان موقعیت مناسبی برای صنایع فرآوری معدنی دارد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، خبرنگاران: مدیر شرکت تاپ اکو هنگ کنگ چین گفت: استان کرمان موقعیتی بی نظیر برای سرمایه گذاری در حوزه صنایع فرآوری معدنی دارد.

کرمان موقعیت مناسبی برای صنایع فرآوری معدنی دارد

به گزارش خبرنگاران از کرمان، مایو وان هه در دیدار با استاندار کرمان با اشاره به موقعیت بی نظیر معدنی استان کرمان اظهار کرد: امیدواریم بعد از ساخت کارخانه مورد نظرمان در ایران، همکاری هایمان با دولت بیشتر گردد.

وی اضافه نمود: هماهنگی خیلی خوبی بین استان کرمان و سرمایه گذاران چینی وجود دارد و ما احساس می کنیم می توانیم با ایرانی ها خیلی صمیمی باشیم.

مدیر شرکت تاپ اکو هنگ کنگ گفت: شرکت تاپ اکو در کشورهایی نظیر مالزی و یکی دو کشور آسیایی دیگر صنایع فرآوری دارد، اما موقعیت کرمان بهتر از مناطق دیگر است.

کرمان موقعیت بسیار خوبی در صنایع فرآوری معدنی دارد

مدیرعامل هلدینگ شرکت تاپ اکو نیز در این نشست، اظهار کرد: ایران کشوری پر از ذخایر معدنی است و استان کرمان نیز موقعیت بسیار خوبی در صنایع فرآوری معدنی دارد.

ریکسیو اُو با بیان اینکه هدف از سرمایه گذاری در کرمان آوردن تکنولوژی فرآوری معدنی به این استان است، گفت: هدف این است که بعد از استخراج سنگ های معدنی آنها را در قالب کارخانه هایی در این استان فرآوری کنیم.

مدیر شرکت تاپ اکو در ایران نیز در این دیدار، اظهار کرد: شرکت تاپ اکو در ایران در قالب شرکتی به نام پاسارگاد نشان پارس در حال فعالیت در حوزه فرآوری فروکرم و فرآوری مس است.

محمدحسن رنجبر اضافه نمود: در حال حاضر این شرکت در حال اکتشافات معدنی در حوزه مس است و بعد از اتمام کار، حجم اکتشاف ما بعد از شرکت ملی مس بیشترین میزان مس ایران خواهد بود.

وی گفت: این گروه سرمایه گذاری قوی با نیت سرمایه گذاری های عظیم و بزرگ در جهان ایجاد شده است.

مدیر شرکت تاپ اکو در ایران اضافه نمود: سابقه اصلی این شرکت در حوزه ساختمان و پروژه های بزرگ در کشور چین و تایوان است و در حوزه معادن و زغال در چین و آهن در اندونزی و تایلند نیز فعالیت هایی دارد.

طرح آهن اسفنجی و مس سولفوریک در ایران در حال مطالعه است

رنجبر بیان نمود: طرح آهن اسفنجی و مس سولفوریک نیز در ایران در حال مطالعه است.

وی گفت: این شرکت سه برنامه برای اجرای فروکروم در منطقه سیرجان دارد که کارخانه فرآوری در سیرجان و مواد معدنی آن از شهربابک و جبالبارز به دست می آید و کل محصول صادر می گردد.

آ

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: تسنیم
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 16606

به "کرمان موقعیت مناسبی برای صنایع فرآوری معدنی دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرمان موقعیت مناسبی برای صنایع فرآوری معدنی دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید