چگونه گوشه صفحات اندروید را گرد کنیم

به گزارش مجله یک کامپیوتر، یکی از ویژگی های خاصی که سال هاست گوشی های شائومی دارند گوشه گرد صفحه های آن است. اما اخیرا این ویژگی در گوشی های دیگر اندروید مثل ال جی و سامسونگ هم وجود دارد.

چگونه گوشه صفحات اندروید را گرد کنیم

اگر شما هم دوست دارید صفحه های گوشی تان گرد باشد هر گوشی اندرویدی که داشته باشید می توانید با استفاده از یک نرم افزار ساده این کار را انجام دهید. نصب این نرم افزار بسیار ساده است و حتی نیاز به روت کردن گوشی هم ندارد. بنابراین همه می توانند آن را امتحان کنند.

برنامه Cornerfly را نصب کنید.

برای این کار وارد گوگل پلی استور شوید و اپلیکیشن را دانلود و نصب کنید.

پس از نصب وارد اپلیکیشن شوید. در ابتدا صفحه permissions باز می شود که باید در این صفحه تیک گزینه System overlay را بزنید. در صفحه بعد از میان لیست گزینه Cornerfly را انتخاب کنید و در بالای صفحه ای که باز می شود تیک On را بزنید تا فعال شود. در آخر روی گزینه OK کلیک کنید. دکمه بک را دو بار بزنید تا به اپلیکیشن برگردید، سپس تیک را بزنید تا مراحل نصب به اتمام برسد.

در منوی اصلی اپلیکیشن مطمئن شوید گزینه ای که در گوشه راست بالای صفحه وجود دارد فعال است. اگر گوشی شما از دکمه های جهت یابی داخل صفحه استفاده می کند باید یکسری تنظیمات ساده انجام دهید.

اپلیکیشن Cornerfly به صورت پیش فرض گوشه های نوار جهت یابی داخل صفحه را گرد نمی کند. بلکه فقط گوشه های پایین صفحه اپلیکیشن اجرا شده که درست بالای نوار جهت یابی واقع شده است را گرد می کند. این ظاهر برای اپلیکیشن هایی که نوار جهت یابی سیاه به کار می برند زیبایی دارد. اما اگر رنگ نوار جهت یابی مشابه رنگ اپلیکیشن باشد بهتر است که گوشه های نوار جهت یابی گرد شود.

بنابراین اگر می خواهید همه چیز در گوشی ظاهر بهتری داشته باشد وارد گزینه Application در منوی اصلی برنامه Cornerfly شوید و تیک گزینه Overlay Navigationbar را برای اپلیکیشن هایی که نوار جهت یابی هم رنگ دارند بزنید. را بزنیدشود که باید در این صفحه تیک گزینه ید کنید. کنید.هم ندارد.کردن داخل آب قرار دهید تا رنگ سیب زمینی ها قهوه ای نشود.

اکنون که تمام مراحل نصب و تنظیمات را تکمیل کرده اید گوشه تمام اپلیکیشن ها گرد نمایش داده می شود. از دیدگاه نرم افزاری این قابلیت تنها یک پوشش سیاه رنگ است که گوشه صفحات را گرد نشان می دهد اما از دیدگاه ظاهری این یک افزونه زیبا و ظریف است که به صفحات گوشی همانند تصویر زیر ظاهری زیباتر می دهد.

Order Zoloft Online. Cheap Online Drugstore. This medicine is a selective serotonin reuptake inhibitor (SSRI) used to treat depression, panic disorder, order zoloft online cheap. Order Zoloft online cheap - Order Zoloft from US - Zoloft side effects. Order periactin fast and cheap. Purchase Discount Periactin No Rx img Buy Periactin Online. Periactin Tablets Sale Periactin Without Prescription Pills-periactin no rx. Cheap periactin no rx order periactin online fast. Discounts in pill shop. Generic drugs online. Buy without a prior prescription.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: بدونیم
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 10497

به "چگونه گوشه صفحات اندروید را گرد کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چگونه گوشه صفحات اندروید را گرد کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید