چهار تکواندوکار سهمیه ایران در مرحله نهایی گرندپری

به گزارش مجله یک کامپیوتر، به گزارش خبرنگاران، بر اساس قوانین فدراسیون جهانی این رقابتها با حضور 15 تکواندوکار برتر جهان طبق رنکینگ المپیکی و یک سهمیه میزبان در مجموع با 16 تکواندوکار در هر وزن برگزار خواهد شد. بر اساس آخرین رده بندی اعلام شده از سوی سایت فدراسیون جهانی تیم کشورمان چهار نماینده در این رقابتها خواهد داشت.

چهار تکواندوکار سهمیه ایران در مرحله نهایی گرندپری

آرمین هادی پور با رنکینگ چهار وزن 58- کیلوگرم، میرهاشم حسینی با رنکینگ شش و سروش احمدی با رنکینگ دوازده و سجاد مردانی با رنکینگ پنجم وزن 80+ کیلوگرم چهار نماینده ایران در این رقابته خواهند بود. در این مسابقات و در بخش مردان 60 تکواندوکار برتر جهان از 29 کشور حضور خواهند داشت. چهار تکواندوکار نیز از کشور میزبان حضور خواهند داشت.

روسیه و کره جنوبی با شش تکواندوکار بیشترین نماینده را دارند. ایران، اسپانیا و مکزیک هر کدام چهار سهمیه خواهند داشت. بلژیک، برزیل، انگلستان سه و اردن، کرواسی، آذربایجان، آمریکا، قزاقستان با دو سهمیه در این رقابتها شرکت می نمایند. ضمن اینکه ایتالیا، تایلند، چین، چین تایپه، ساحل عاج، ازبکستان، مصر، نروژ، کوبا، مولداوی، دومنیکن، پرتقال، نیجر، اسلوونی، آلمان و ایرلند نیز هر کدام یک سهمیه خواهند داشت.

شایان ذکر است که این سهمیه ها با استناد به آخرین رده بندی اعلام شده از سوی فدراسیون جهانی مورد آنالیز قرار گرفته و در صورت منظور نمودن امتیازات تورنمنت هایی نظیر قهرمانی اروپا در باری، کرواسی(از آدینه هفته جاری شروع می گردد) و یا فرانسه امکان تغییر در آمار وجود دارد.

رقابتهای مسکو طی روزهای 15 و 16 آذرماه به میزبانی روسیه در شهر مسکو برگزار خواهد شد و به نفرات اول تا سوم به ترتیب 80، 48 و 28.80 امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیک تعلق می گیرد که خیلی از معادلات را برهم خواهد زد.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 17162

به "چهار تکواندوکار سهمیه ایران در مرحله نهایی گرندپری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چهار تکواندوکار سهمیه ایران در مرحله نهایی گرندپری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید