چشمه بلقیس چرام بهشت رویایی گردشگران نوروزی

به گزارش مجله یک کامپیوتر، وجود یک کمپین تفریحی رفاهی بزرگ چسبیده به این باغ زیبا که شامل چندین آلاچیق برای استراحت مسافران و گردشگران است زیبایی باغ را دوچندان کرده است.

چشمه بلقیس چرام بهشت رویایی گردشگران نوروزی

به گزارش خبرنگار از ،در 4 کیلومتری شهر چرام و جهت ارتباطی این شهر به شهرستان های گچساران و باشت باغ رویایی وجود دارد که زیبایی اش چشم ها را به خود خیره می کند.

باغ چشمه بلقیس از جمله جاذبه های توریستی استان کهگیلویه و بویراحمد و شهرستان چرام در فصل های مختلف سال به خصوص بهار و تابستان بوده که اهالی منطقه از هر فرصتی برای حضور در این باغ رویایی استفاده و از آب و هوای مساعد آن بهره می برند.

زیبایی این باغ چشم نواز و وجود گونه های مختلف درختان و انواع گل های زیبا پیرامون آن سبب شده است تا این مکان زیبای گردشگری به یکی از جاذبه های توریستی مهم استان کهگیلویه و بویراحمد و شهرستان تبدیل شود.

وجود چندین چشمه و جوی پر آب که به صورت مشبک در جای جای باغ جریان دارد در کنار چشم انداز زیبا، چشمه بلقیس را به مامنی آرام و رویایی برای گردشگران در تمام فصول سال تبدیل کرده است.

این باغ که مملو از درختان بهار نارنج، بید مجنون و سروناز است و چشم هر بیننده ای را ساعت ها معطوف خود می کند.

تمامی کسانی که برای یک بار به باغ زیبای چشمه بلقیس سفر کرده اند به این واقعیت اذعان دارند که باغ رویایی چشمه بلقیس مانند یک تابلوی نقاشی گردشگران را مجذوب خود می کند.

در اطراف باغ زیبای چشمه بلقیس شالیزار های برنج و گندم وجود دارد که آب موردنیاز آن ها از طریق چشمه های که درون این باغ می جوشد و پس از جاری شدن در باغ به زمین های کشاورزی می رسد.

وجود یک کمپین تفریحی رفاهی بزرگ چسبیده به این باغ زیبا که شامل چندین آلاچیق برای استراحت مسافران و گردشگران است زیبایی باغ را دوچندان کرده است.

انعکاس چشم انداز های زیبای باغ در درون حوض بزرگی که وسط آن قرار گرفته است از دیگر زیبایی های طبیعتی چشمه بلقیس است که روح و روان انسان را نوازش می کند!

این روز ها مسافران زیادی از تمام نقاط کشور برای تفریح و گردش در باغ زیبای چشمه بلقیس راهی شهرستان چرام شده و از زیبایی های این باغ کم نظیر لذت می برند.

انتهای پیام /ا

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 5968

به "چشمه بلقیس چرام بهشت رویایی گردشگران نوروزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چشمه بلقیس چرام بهشت رویایی گردشگران نوروزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید