پیش بینی باد و باران در 26 استان تا آخر هفته

به گزارش مجله یک کامپیوتر، سازمان هواشناسی از بارش باران، رعد و برق و وزش باد در 26 استان طی امروز تا روز جمعه خبر داد.

پیش بینی باد و باران در 26 استان تا آخر هفته

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجشو، بر اساس نقشه های همدیدی و آینده نگری امروز برای برخی مناطق استان های هرمزگان، سیستان و بلوچستان، کرمان و خراسان جنوبی به ویژه در ساعات بعدازظهر و اوایل شب رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقتی پیش بینی می شود.

همچنین در برخی مناطق مازندران، ارتفاعات و مناطق شاقتصادی استان های البرز، تهران، سمنان، گلستان و برخی مناطق استان های لرستان، کرمانشاه، ایلام، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، خوزستان و اصفهان رشد ابر، رگبار پراکنده گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد شدید موقتی روی می دهد.

فردا و جمعه برای برخی مناطق استان های سیستان و بلوچستان، هرمزگان و فارس به ویژه در ساعات بعدازظهر و اوایل شب رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقتی پیش بینی شده است. فردا برای برخی مناطق استان های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، کردستان، همدان، زنجان، قم، غرب مازندران، گیلان و اردبیل بارش پراکنده با احتمال رعد و برق و وزش باد انتظار می زود.

روز جمعه 12 مهر در استان های گیلان و مازندران، دامنه های البرز واقع در استان های تهران و البرز بارش باران و برای برخی مناطق اردبیل، آذربایجان های شرقی و غربی، قزوین، زنجان، مرکزی، قم، کردستان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویر احمد، چهارمحال و بختیاری، اصفهان و بوشهر بارش پراکنده با احتمال وزش باد و رعد و برق پیش بینی می شود.

سازمان هواشناسی اعلام کرده روز جمعه نواحی مرکزی خلیج فارس مواج خواهد بود

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 14697

به "پیش بینی باد و باران در 26 استان تا آخر هفته" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیش بینی باد و باران در 26 استان تا آخر هفته"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید