پیغام تبریک روحانی به سران 10 کشور حوزه تمدن نوروز

به گزارش مجله یک کامپیوتر، تهران (پانا) - رئیس جمهوری در پیغام های جداگانه ای فرارسیدن نوروز و شروع سال 1400 هجری شمسی را به سران کشورهای حوزه تمدن نوروز(افغانستان، پاکستان، تاجیکستان، آذربایجان، ترکمنستان، ارمنستان، قزاقستان، ازبکستان، ترکیه و عراق) تبریک گفت.

پیغام تبریک روحانی به سران 10 کشور حوزه تمدن نوروز

حسن روحانی در این پیغام با اشاره به همه گیری ویروس کرونا و چالش های مالی و اجتماعی متعدد ناشی از آن در کشورهای دنیا، ابراز امیدواری کرد: در سال جدید، با تعامل و همکاری بیش از پیش میان کشورهای مان و با کنترل و مهار بیماری کرونا، نوروز به روزگاری نوین برای مردمان مان بدل شود و شادی، برکت، سلامتی و آرامش به تمامی کشورهای دنیا باز شود.

در پیغام تبریک روحانی آمده است: بهار همچون نقاشی زبردست، با نقش آفرینی بر بوم طبیعت، روح حیات و تازگی را در دل و جان زمین می دمد و نقشی سراسر طراوت و شکوفایی را در پهنای کره خاکی می گستراند و نوروز این آیین پرمهر و کهن که الهام بخش امید، شادمانی و رهایی از غم و اندوه است، بهانه ای است برای نو شدن، نو نگریستن و زندگی دوباره.

رئیس جمهوری در این پیغام افزوده است: امیدوارم ما انسان ها نیز بتوانیم همچون طبیعت، با نو شدن فصل، بهاری تازه در دل و جانمان ایجاد کنیم و با زدودن غبار رخوت و سستی، مایه نشاط جان و اندیشه و سلامتی تن را فراهم نماییم.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 53390

به "پیغام تبریک روحانی به سران 10 کشور حوزه تمدن نوروز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیغام تبریک روحانی به سران 10 کشور حوزه تمدن نوروز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید