ویژگی سوپر کروز جنرال موتورز 70 هزار مایل را پوشش می دهد ، بدون نگاه کردن به جاده رانندگی کنید

به گزارش مجله یک کامپیوتر، شرکت جنرال موتورز ویژگی سوپر کروز را توسعه می دهد. بر اساس این تصمیم تا 70 هزار مایل از بزرگراهها توسط این ویژگی پوشش داده می شوند.

ویژگی سوپر کروز جنرال موتورز 70 هزار مایل را پوشش می دهد ، بدون نگاه کردن به جاده رانندگی کنید

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، جنرال موتورز تعداد زیادی از بزرگراه های کانادا و ایالات متحده را تحت پوشش سیستم سوپر کروز خود قرار می دهد.

بر اساس اعلان جدید شرکت جنرال موتورز، تا سرانجام سال 2019 تا 70 هزار مایل از بزرگراههای ایالات متحده و کانادا تحت پوشش سیستم سوپر کروز قرار خواهند گرفت. بر اساس این اطلاعات این سیستم با بیش از 130 هزار بزرگراه سازگاری خواهد داشت.این کمپانی مدتی پیش نیز وعده داد که سیستم مذکور را در تمامی مدل های جدید خود توسعه خواهد داد.

اگر در خصوص سیستم سوپر کروز اطلاعات ندارید، جالب است بدانید که این سیستم در سال 2017 راه اندازی شد و هم اکنون تنها در مدل کادیلاکCT6 در دسترس است. این سیستم اطلاعات خود را از دوربین ها و سنسورهای رادار جاسازی شده روی خودرو و داده های GPS و داده های نقشه برداری 3Dجمع آوری می نماید و در نتیجه راننده مجبور یست تمام وت دست به فرمان باشد. درواقع این سیستم می تواند کنترل خودرو را حداقل در مکان های مشخصی به عهده بگیرد.

این قابلیت با یک سیستم کنترل هوشمند که با استفاده از دوربین مادون قرمز تقویت شده، پشتیبانی می گردد. بر خلاف سیستم خودران که می تواند در هر بزرگراه یا جاده ای فعال گردد در سیستم سوپر کروز رانندگان تنها قادر به فعال کردن سیستم در بزرگراه هایی هستند که جنرال موتورز از آنها نقشه لیزری تهیه نموده است.

این سیستم ترکیبی از فرایندهای نظارت بر رانندگی مثل سیستم هشدار جامع که با استفاده از نور، صدا و بازخورد لمسی فعال می گردد را نیز شامل می گردد.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: انتخاب
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 8378

به "ویژگی سوپر کروز جنرال موتورز 70 هزار مایل را پوشش می دهد ، بدون نگاه کردن به جاده رانندگی کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویژگی سوپر کروز جنرال موتورز 70 هزار مایل را پوشش می دهد ، بدون نگاه کردن به جاده رانندگی کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید