وزیر راه: تصمیم ستاد ملی تالاب ها برای خلیج گرگان را اجرا می کنیم

به گزارش مجله یک کامپیوتر، تهران (پانا) - وزیر راه و شهرسازی با اشاره به موضوع خلیج گرگان، گفت هر تصمیمی که ستاد ملی هماهنگی و مدیریت تالاب های کشور در مورد خلیج گرگان بگیرد و به برعهده این وزارت خانه گذاشته گردد را دنبال می کنیم.

وزیر راه: تصمیم ستاد ملی تالاب ها برای خلیج گرگان را اجرا می کنیم

به گزارش ایسنا، محمد اسلامی امروز در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان گلستان با حضور دکتر جهانگیری معاون اول رئیس جمهور، اظهار کرد: این وزارت خانه کوشش های زیادی برای حل مسائل راه آهن ایران و ترکمنستان انجام داده و امروز اکثریت این مسائل رفع شده است.

وی اعلام کرد: می توان اینچه برون را تبدیل به شهری با کاربری صنعتی، لجستیکی و درمانی کرد تا به عنوان پدیده نو و متمایز در کشور مطرح و در سایر مناطق مرزی دارای پتانسیل کشور اجرا گردد.

وزیر راه و شهرسازی در ادامه به ایجاد بندر چوب در گلستان اشاره نمود و اضافه کرد: ما نیز معتقدیم که در این منطقه باید محیطی برای واردات چوب در نظر گرفته گردد که کمترین آسیب را داشته باشد. از نظر ما احیای بندر ترکمن اولویت بیشتری دارد.

وی اعلام کرد: از مجموع جهت یک هزار و 230 کیلومتری بزرگراهی آستارا تا مشهد، یک هزار و 148 کیلومتر آن 4 خطه شده و 82 کیلومتر باقی مانده که 42 کیلومتر آن در گلستان است.

وزیر راه و شهرسازی توضیح داد: نیمی از جهت بزرگراهی آزادشهر به شاهرود به طول 65 کیلومتر در دست اجرا است و امیدواریم مابقی آن هم در سال های بعد اجرایی گردد.

اسلامی یادآور شد: امروز جشن اختتامیه مسکن مهر در گلستان برگزار گردید؛ البته تنها یک بلوک 20 واحده که دارای مسائل حقوقی است باقی مانده و مابقی تعهدات صورت گرفته است.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 53200

به "وزیر راه: تصمیم ستاد ملی تالاب ها برای خلیج گرگان را اجرا می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزیر راه: تصمیم ستاد ملی تالاب ها برای خلیج گرگان را اجرا می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید