واکنش شومر به حمایت ضمنی ترامپ از سفیدبرترپندار ها در نخستین مناظره

به گزارش مجله یک کامپیوتر، رهبر اقلیت سنای آمریکا، دونالد ترامپ را به دلیل امتناع از محکوم کردن سفیدبرترپندار ها در نخستین مناظره انتخاباتی به باد انتقاد گرفت.

واکنش شومر به حمایت ضمنی ترامپ از سفیدبرترپندار ها در نخستین مناظره

به نقل پایگاه اینترنتی شبکه سی بی اس، چاک شومر، رهبر اقلیت سنای آمریکا، از دونالد ترامپ، رئیس جمهور این کشور را به دلیل امتناع از محکوم کردن رجحان سفیدپوستان در اولین مناظره خود با جو بایدن، نامزد انتخابات ریاست جمهوری دموکرات ها، به شدت انتقاد کرد.

شومر در توییتی نوشت: از رئیس جمهور ترامپ خواسته شد که رجحان سفیدپوستان را محکوم کند. او امتناع کرد. او به رجحان طلبان سفید پوست گفت عقب بایستید و کنار بایستید.

وی اضافه نمود: رئیس جمهور ترامپ یک رسوایی ملی است و آمریکایی ها در برابر آن مقاومت نخواهند کرد.

کریس والاس، مجری مناظره از ترامپ پرسید که آیا رجحان سفیدپوستان را محکوم می نماید، رئیس جمهور پاسخ داد که آماده انجام این کار است، اما بیشترین خشونت ها از جناح چپ است. وقتی والاس و بایدن تحت فشار قرار گرفتند و گفتند که آن ها را محکوم می نماید، ترامپ گفت پسران مغرور یک سازمان راست افراطی، باید عقب بایستد و کنار بماند.

نخستین مناظره انتخاباتی بین دونالد ترامپ و جو بایدن به مدت 90 دقیقه در شهر کلیولند برگزار گردید. دانشگاه کیس وسترن رزرو ایالت اوهایو میزبان این مناظره بود. ترامپ و بایدن علاوه بر این دو مناظره انتخاباتی دیگر را تا پیش از سوم نوامبر در پیش خواهند داشت. باشگاه خبرنگاران

وبلاگ خرید: وبلاگ خرید | این سیستم پیشرفته وبلاگدهی برای فروشگاه های اینترنتی است.

مینی نت: مینی نت، با برگزیده آخرین اخبار جراید و روزنامه ها همراه ما باشید.

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 41584

به "واکنش شومر به حمایت ضمنی ترامپ از سفیدبرترپندار ها در نخستین مناظره" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش شومر به حمایت ضمنی ترامپ از سفیدبرترپندار ها در نخستین مناظره"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید