واکسیناسیون بیش از 88 هزار دام علیه بیماری پی پی آر در کهگیلویه

به گزارش مجله یک کامپیوتر، رییس اداره دامپزشکی شهرستان کهگیلویه از از واکسینه شدن 88 هزار و 752 راس دام علیه بیماری پی پی آر طی 6 ماه اخیر در این شهرستان اطلاع داد.

واکسیناسیون بیش از 88 هزار دام علیه بیماری پی پی آر در کهگیلویه

به گزارش خبرنگار خبرنگاران، سید علی اکبر حسینی در نشستی خبری، تامین بهداشت سلامت مردم و کنترل و مبارزه با بیماری های بین دام و انسان را از جمله اهداف دامپزشکی عنوان و اضافه نمود: در همین راستا طی 6 ماه اخیر 265 هزار و 550 راس دام سبک بر علیه بیماری آبله واکسینه شد.

رییس اداره دامپزشکی شهرستان کهگیلویه اعلام کرد: در همین بازه زمانی 55 هزار و 343 دام سبک علیه بیماری تب برفکی واکسینه شد.

وی هم چنین از واکسینه شدن 88 هزار و 752 راس دام علیه بیماری پی پی آر اطلاع داد و گفت: دام های منطقه حفاظت گردیده خائیز بر علیه این بیماری واکسینه شدند.

حسینی تامین بهداشت و نظارت بر فرآورده های خامی را از دیگر اهداف و وظایف دامپزشکی عنوان و اضافه نمود: نظارت ما از کشتار آغاز می گردد و قبل از کشتار دام هایی را که بیماری داشته باشند برگشت خواهیم داد.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 1620

به "واکسیناسیون بیش از 88 هزار دام علیه بیماری پی پی آر در کهگیلویه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکسیناسیون بیش از 88 هزار دام علیه بیماری پی پی آر در کهگیلویه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید