هفته هفتم لیگ برتر والیبال بانوان، پیروزی پیکان مقابل ذوب آهن در دیداری تماشایی

به گزارش مجله یک کامپیوتر، پیکان در تهران و در یک بازی حساس از روی ذوب آهن رد شد و با پیروزی حساس ترین بازی لیگ را پشت سر گذاشت.

هفته هفتم لیگ برتر والیبال بانوان، پیروزی پیکان مقابل ذوب آهن در دیداری تماشایی

به گزارش خبرنگاران، هفته هفتم لیگ برتر والیبال بانوان امروز (پنجشنبه) با برگزاری دو دیدار پیگیری شد. در این رقابت ها، تیم های پیکان و ذوب آهن به مصاف هم رفتند که پیکان با نتیجه 3 بر دو از سد ذوب آهن گذشت. دو تیم که برای کسب پیروزی به میدان آمده بودند، بازی نزدیکی را به نمایش گذاشتند.

ذوب آهنی ها ست نخست را با امتیاز 30 بر 28 به سود خود به خاتمه رساندند.در ست دوم، پیکان بازی را در دست گرفت. در این ست دو تیم بازی نزدیکی داشتند، اما در خاتمه شاگردان شعبانیان توانستند با نتیجه 25 بر 21 به پیروزی برسند. ست سوم این دیدار با نتیجه 25 بر 23 به سود پیکان تمام شد. رقابت نزدیک دو تیم در ست چهارم نیز ادامه داشت که در این ست، ذوبی ها با اختلاف دو امتیاز و با نتیجه 25 بر 23 به پیروزی رسیدند تا تکلیف برنده این بازی در ست پنجم تعیین گردد. ست پنجم این دیدار نیز با نتیجه 15 بر7 به سود پیکان تمام شد تا شاگردان شعبانیان در مجموع با نتیجه سه بر دو به پیروزی رسید.

این بازی در شرایطی برگزار گردید که تماشاگران استقبال خوبی نموده بودند و بیش از 600 تماشاگر با حضور در خانه والیبال از نزدیک شاهد بازی دو تیم ذوب آهن و پیکان بودند.

در دیگر بازی امروز، دو تیم نامی نو و شهرداری سمنان به میدان رفتند که این دیدار با نتیجه 3 بر صفر به سود نامی نو به خاتمه رسید.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 3561

به "هفته هفتم لیگ برتر والیبال بانوان، پیروزی پیکان مقابل ذوب آهن در دیداری تماشایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هفته هفتم لیگ برتر والیبال بانوان، پیروزی پیکان مقابل ذوب آهن در دیداری تماشایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید