هتل فرگرنس ریورساید سنگاپور

به گزارش مجله یک کامپیوتر، هتل Fragrance ریورساید یک راه رفتن 5 دقیقه ای از ایستگاه مترو Quay ، اسکله قایق و رودخانه مشهور سنگاپور است . این هتل که در محل اصلی خیابان Hongkong واقع گردیده است ، تنها 10 دقیقه است که به دفاتر مرکز تجاری مرکز تجاری و ایستگاه های اتوبوس در تمام مکان هایی که در داخل ساختمان قرار دارند ، راه می رود .

هتل فرگرنس ریورساید سنگاپور

این یک پیاده روی 10 دقیقه ای از ناحیه چاینا تاون و یک حرکت 10 دقیقه ای از جاده معروف اورچارد است. این مرکز یک مرکز تناسب اندام و یک استخر شنای پشت بام را ارائه می دهد. اتاق های مهمان مشروط مجهز به امکانات ساخت چای / قهوه، یک دی وی دی وی دی وی دی و تلویزیون صفحه تخت با کانال های کابلی.

هتل 5 دقیقه است که از ایستگاه مرکزی مترو عبور می نماید، 10 دقیقه راه رفتن به محله چینی ها و منطقه تجاری مرکزی. این هتل 25 دقیقه است که از فرودگاه بین المللی چانگی از طریق بزرگراه عبور می نماید.

چینی ها فقط 10 دقیقه با فاصله کم تر از 5 دقیقه در صورت سفر با اتوبوس فاصله دارند. این هم چنین جایی است که بسیاری از خریده ای بزرگ و خوراکی های مربوط به مواد غذایی در آن قرار دارند. مهمان ها می توانند معاملات خوبی برای soveniors، غذاهای شرقی بزرگ داشته باشند. مرکز خرید مرکزی هم در مسیر اصلی قرار گرفته است، در فاصله پیاده. مارینا Shoppe تنها 10 دقیقه رانندگی از هتل است و رود اورچارد فقط 10 دقیقه رانندگی می نماید.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 248

به "هتل فرگرنس ریورساید سنگاپور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل فرگرنس ریورساید سنگاپور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید