نیمه اول 2021 منتظر Vampire: Bloodlines 2 نباشید

به گزارش مجله یک کامپیوتر، هرچند بازی Vampire: The Masquerade - Bloodlines 2 تا به امروز چند بار با تأخیر روبرو شده و هوادارانش هم به شدت منتظر عرضه اش هستند، اما رییس شرکت پارادوکس انتظار ندارد که این اثر در نیمه اول سال 2021 منتشر گردد. خبری که می تواند برای هواداران این بازی بسیار ناخوشایند باشد.

نیمه اول 2021 منتظر Vampire: Bloodlines 2 نباشید

ابا لیونگرود، مدیرعامل شرکت پارادوکس، در گفتگوی اخیر خود با نشریه اقتصادی سوئدی Placera اعلام نموده است: فکر نمی کنم این بازی در نیمه اول سال بعد عرضه گردد، اما خواهیم دید که چه می گردد. اگرچه این قضیه می تواند به بهتر شدن اثر یاری کند اما از آن طرف می تواند باعث نگرانی هواداران گردد چراکه به نظر می رسد همه چیز بر میل توسعه دهندگان بازی دنبال نمی گردد.

  • Bloodlines 2 می آید تا خلا بازی های خون آشامی را پر کند

بازی Vampire: The Masquerade - Bloodlines 2 در ابتدا قرار بود در سه ماهه اول سال 2020 عرضه گردد اما دو بار با تأخیر روبرو شد و اکنون هم خبر تازه ای از آن به گوش نمی خورد. اگر سخنان اخیر مدیر شرکت پارادوکس، ناشر بازی، را در نظر بگیریم باید هنوز در انتظار عرضه بازی بمانیم. همین تأخیرها و اتفاقات باعث شد حاشیه های زیادی هم دور بازی شکل بگیرد. یکی از حاشیه های مهم در ماه ژوئن 2020 رخ داد که احتمالا تأثیر زیادی هم روی فرایند ساخت بازی گذشت. در آن موقع و در پی حواشی ایجادشده و اتهام تعرض جنسی که به کریس اولون زده شد، پارادوکس تأیید کرد که هر محتوایی که کریس اولون برای این بازی نوشته و طراحی نموده باشد، از بازی حذف خواهد نمود و او دیگر در پروژه حضور نخواهد داشت. از آنجایی که اولون یکی از نویسندگان و طراحان این بازی بود، این قضیه باعث شد تا بازنگری هایی در داستان یا حداقل برخی از بخش های بازی صورت بگیرد.

علاوه بر این، در ماه اوت سال 2020 اشاره هایی مبنی بر وقوع تغییرات عظیم در تیم توسعه بازی انجام شد. در آن موقع، استودیو Hardsuit (سازنده بازی) و شرکت پارادوکس (ناشر) ضمن اعلام خبر تأخیر در عرضه بازی، بیان کردند که آن تأخیر برای اطمینان از ارائه بهترین تجربه ممکن انجام شده است. در بخش دیگری از آن بیانیه، اشاره شده بود که در این مدت تغییرات سازمانی مختلفی در تیم سازنده اتفاق افتاده است که در آینده جزئیات آن اعلام می گردد. اواخر آن ماه، اعلام شد که برایان میتسودا، طراح روایت اصلی بازی، و همین طور کای کلونی، کارگردان بازی، از سمت خود اخراج شده اند. تصمیمی که برای آن ها هم شوکه کننده و غیرمنتظره بوده است. به دنبال آن، کارا الیسون، طراح ارشد روایت بازی، از پروژه و استودیو Hardsuit استعفا داد. همه این مسائل دلایل قانع کننده ای را برای نگران شدن هواداران از شرایط بازی ایجاد کرد.

تریلر گیم پلی Vampire: The Masquerade - Bloodlines 2

بر اساس مقاله Placera، دلایلی نظیر بهینه کردن بازی برای کنسول های پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس، خروج برخی از اعضای ارشد تیم توسعه دهندگان بازی و همچنین شرایط خاص ایجادشده با همه گیری کرونا، همگی در طولانی شدن فرایند ساخت بازی و تأخیر در زمان انتشار آن تأثیر داشته اند. ابا لیونگرود می گوید:

در گذشته و در جریان GDC سال 2019 تأیید شد که بازی Vampire: The Masquerade - Bloodlines 2 قرار است دنباله مستقیمی برای نسخه اول باشد که همواره یکی از محبوب ترین بازی های نقش آفرینی تاریخ کامپیوترهای شخصی بوده و هواداران خاص خودش را داشته است.

منبع: Eurogamer

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 46653

به "نیمه اول 2021 منتظر Vampire: Bloodlines 2 نباشید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نیمه اول 2021 منتظر Vampire: Bloodlines 2 نباشید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید