نویل: برای مراقبت از رونی یک بادیگارد استخدام نموده بودیم

به گزارش مجله یک کامپیوتر، کاپیتان سابق منچستریونایتد اعتراف کرد که در دوران بازیگری اش در کنار رونی در منچستریونایتد، باشگاه همیشه نگران حواشی این مهاجم انگلیسی بوده است.

نویل: برای مراقبت از رونی یک بادیگارد استخدام نموده بودیم

به گزارش خبرنگاران، گری نویل کاپیتان و مدافع سابق تیم فوتبال منچستریونایتد که اکنون به عنوان مفسر فوتبال در شبکه اسکای اسپورتس فعالیت دارد، در یکی از برنامه های خود خاطره ای جالب را درباره دوران بازیگری اش در اولدترافورد بازگو کرد، خاطره ای که مربوط به دوران حضور وین رونی در من یونایتد بود. او اعتراف کرد در میان همه بازیکنانی که کنارشان کار نموده، مراقبت از رونی از همه سخت تر بوده چون هر آن ممکن بود که از او رفتاری غیرقابل پیش بینی سر بزند.

نویل در این باره گفت: یک شب که برای یک بازی خارج از خانه رفته بودیم، مجبور شدیم یک نفر را به عنوان بادیگارد استخدام کنیم تا تمام طول شب مراقب رفتارهای رونی باشد. همه اتفاقاتی که آن شب رخ داد را یادم است و این هم یک داستان واقعی است. من وین را دوست داشتم. او پسر بااستعدادی بود اما وقتی که جوان تر بود، کمی ... نمی دانم چطور بگویم ... وقتی که بیرون می رفتیم، کمی غیرقابل پیش بینی می شد.

نویل اضافه کرد: من همواره نگران بودم که او سوژه مردمی گردد که ما را در خیابان ها می دیدند. برخی از آنها دوست داشتند او را دست بیندازند و این عصبانی اش می کرد. یک شب او یکی از مأموران کنترل فرودگاه را از روی پلکان هواپیما به پایین هل داد و در نهایت با یکی از دو بادیگارد تیم درگیر شد.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 29142

به "نویل: برای مراقبت از رونی یک بادیگارد استخدام نموده بودیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نویل: برای مراقبت از رونی یک بادیگارد استخدام نموده بودیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید