نجات جان 3 صیاد توسط مرکز جستجو و نجات دریایی بندر چابهار

به گزارش مجله یک کامپیوتر، معاون دریایی و بندری اداره کل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان از نجات جان 3 صیاد توسط مرکز جستجو و نجات دریایی بندر چابهار در آب های دریای عمان اطلاع داد.

نجات جان 3 صیاد توسط مرکز جستجو و نجات دریایی بندر چابهار

به گزارش خبرنگاران از زاهدان، به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان، سیدحسن ابراهیمی گفت: مرکز جستجو و نجات دریایی بندر چابهار توانست در یک عملیات جستجو و نجات دریایی 2 ساعته، 3 سرنشین یک قایق صیادی را که به علت مشکل موتوری در هوای نامساعد در فاصله 10 مایلی از بندر چابهار گرفتار شده بودند را پس از چندین ساعت سرگردانی در دریا نجات دهد.

معاون دریایی و بندری اداره کل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان ادامه داد: خوشبختانه در حال حاضر نجات یافتگان در صحت کامل به سر می برند و شرایط سلامتی آنها رضایت بخش گزارش شده است.

وی خطاب به فرماندهان، خدمه قایق ها و شناورهای سنتی و لنج ها گفت: دریانوردان ضمن عزیمت به دریا به صورت گروهی و به همراه داشتن تجهیزات ارتباطی مناسب و رعایت اصول ایمنی، به اطلاعات ارسالی به وسیله سامانه پیغام کوتاه مرکز جستجو و نجات دریایی که برای مسئولین شیلات استان، دهیارها و بزرگان هر منطقه ساحلی ارسال می گردد توجه ویژه داشته باشند و در صورت عدم دسترسی به اطلاعات هواشناسی، جهت اطلاع از شرایط دریا قبل از عزیمت به دریا با شماره تلفن 05435321415 تماس حاصل نمایند.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: تسنیم
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 17938

به "نجات جان 3 صیاد توسط مرکز جستجو و نجات دریایی بندر چابهار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نجات جان 3 صیاد توسط مرکز جستجو و نجات دریایی بندر چابهار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید