موزیلا فایرفاکس با 10 دلار امنیت کاربران خود را ضمانت می نماید

به گزارش مجله یک کامپیوتر، موزیلا فایرفاکس سرویس VPN را برای افزایش حریم خصوصی کاربران به شکل آزمایشی به ازای ماهیانه 10 دلار فعال نموده است.

موزیلا فایرفاکس با 10 دلار امنیت کاربران خود را ضمانت می نماید

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، موزیلا یک گروه از کاربران را به شکل تصادفی انتخاب نموده تا یک سرویس VPN برای حفظ حریم خصوصی بهتر را به آنان ارائه دهد. به نظر می رسد موزیلا در کوشش است تا با این پرداخت های 10 دلاری اندکی استقلال مالی نیز تجربه کند.

موزیلا به واسطه معاملات جستجوی آگهی، به ویژه با گوگل، مبالغی را می پردازد، این مبالغ به طور دقیق تر برای ارسال درخواست های جستجوی فایرفاکس به گوگل پرداخت می گردد.اما همین پرداخت ها در نهایت زمینه ساز کاهش درامد موزیلا می گردد.

در حال حاضر، موزیلا قصد دارد با سرویس VPN یک شبکه خصوصی مجازی برای دسترسی به یک اتاق کوچک مالی از افرادی که مایل به پرداخت هزینه هستند ایجاد کند. این سرویس یاری می نماید تا کاربران ترافیک اینترنت خود را رمزگذاری نمایند و در نتیجه از نفوذ ارائه دهندگان خدمات اینترنتی و دیگران در فعالیت های آنلاین خود جلوگیری نمایند.

حفظ حریم خصوصی اغلب برای فروشندگان اینترنتی عادی بسیار سخت است اما موزیلا در حال کوشش برای دستیابی به این رویکرد جدید ، آن هم در زمانی است که حریم خصوصی یک موضوع داغ است. رسوایی کمبریج آنالیتیکا و فیس بوک نشان داد که اطلاعات شخصی ما تا چه حد در خطرند.

سرویس VPN موزیلا به مشارکت با ProtonVPN مبتنی بر سرویس های سوئیس است، که برخی از درآمدها را دریافت می نماید. کسانی که ثبت نام می نمایند می توانند از نرم افزار VPN در Windows، MacOS، Linux، iOS و Android استفاده نمایند.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: انتخاب
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 1884

به "موزیلا فایرفاکس با 10 دلار امنیت کاربران خود را ضمانت می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موزیلا فایرفاکس با 10 دلار امنیت کاربران خود را ضمانت می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید