معاون وزیر آموزش و پرورش در یزد؛ مدیران از دادن لقب نخبه به دانش آموزان سمپاد پرهیز نمایند

به گزارش مجله یک کامپیوتر، معاون وزیر آموزش و پرورش در دیدار با مدیران مدارس سمپاد در یزد گفت: مدیران مدارس سمپاد از بیان لقب نخبه به آن ها پرهیز نمایند.

معاون وزیر آموزش و پرورش در یزد؛ مدیران از دادن لقب نخبه به دانش آموزان سمپاد پرهیز نمایند

به گزارش خبرنگار از ، مهاجرانی معاون وزریر آموزش و پرورش و رئیس مرکز ملی پرورش استعداد های درخشان کشور در همایش روسا و مدیران استان مدارس استعداد هایدرخشان در یزد در هشداری گفت: به منظور جلوگیری از بروز آفت در دانش آموزان محصل در مدارس سمپاد از بیان لقب نخبه به آن ها پرهیز نمایند.

مهاجرانی اضافه کرد: نخبه پروری در مدارس سمپاد یک فرآیند است که تحصیل نمایندگان در این مدارس تنها استعداد های برترند که با تلاش و تلاش می توانند به نخبگی برسند.

رییس مرکز ملی پرورش استعداد های درخشان کشور از اجرای طرح سمپاد مهارتی برای اولین بار در کشور اطلاع داد و گفت: در اجرای این طرح که در سال اول در استان های خوزستان، خراسان رضوی، همدان و البرز اجرایی شده دانشآموزان علاوه بر یادگیری دروس نظری و پژوهشی با مهارت های زندگی و مباحث پرورشی نیز آشنا می شوند.

وی تاکید نمود: با اجرای این طرح دانش آموزان خلاق و متفکر بار می آیند و با شرکت در گروه های کاری متوجه می شوند زمانی پیروز خواهند بود که با تیم باشند و تنهایی بیشتر در معرض شکست قرار می گیرد.

مهاجرانی اضافه کرد: در حال حاضر 120 هزار دانش آموز در 670 مدرسه سمپاد مشغول به تحصیل هستند.

ا

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 7250

به "معاون وزیر آموزش و پرورش در یزد؛ مدیران از دادن لقب نخبه به دانش آموزان سمپاد پرهیز نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معاون وزیر آموزش و پرورش در یزد؛ مدیران از دادن لقب نخبه به دانش آموزان سمپاد پرهیز نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید