مظلومی: با بی انضباطی ها برخورد می کنیم ، نمی گذاریم هواداران نگران شوند

به گزارش مجله یک کامپیوتر، سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: مطمئنم که با کمک همه دست به دست هم می دهیم تا استقلال مانند سال های گذشته روزهای خوب داشته باشد و در آسیا حرف برای گفتن داشته باشد.

مظلومی: با بی انضباطی ها برخورد می کنیم ، نمی گذاریم هواداران نگران شوند

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، پرویز مظلومی درخصوص حضور روی نیمکت استقلال به عنوان سرپرست اظهارداشت: استقلال خانه ماست و اینجا 30 سال از زندگی مان را گذاشتیم و مدیون این پیراهن هستیم. هر وقت که خواستند آمدیم و کمک کردیم. الان هم باشگاه به کمک ما به خصوص پیشکسوتان نیاز داشته است و الان پیشکسوتان پشت تیم هستند و جلسات مختلفی برگزار می کنند که کمک حال این تیم باشند و هواداران را از نگرانی در آورند.

او ادامه داد: در هر صورت می دانید که من قبل از هر چیز باید از فدراسیون فوتبال و آقای نبی، آقای ماجدی کمیته جوانان و همینطور کمیته فنی فدراسیون فوتبال خیلی تشکر کنم که به من لطف داشتند و وظیفه ای را به بنده محول کردند و این مدت کنارشان بودیم و در شرایطی قرار گرفتیم که قبول کردند من این کار را انجام بدهم.

مظلومی درباره جدایی از تیم جوانان اضافه کرد: واقعا هم عذرخواهی می کنم که در این شرایط که البته شرایط برگزاری بازی جوانان مشخص نیست اما برنامه داده بودیم. اینجا اولویت اولم بود و در هر صورت نیاز استقلال بود که نه من بلکه تمام پیشکسوتان و هواداران دشت آن باشند. به کادرفنی که از جنس خود این تیم هستند و با جان و دل کار می کنند فرصت بدهند و هر کدام از آنها عمری را برای تیم گذاشته آمد و علاقه مند هستند که هواداران را با انگیزه شاد کنند، ما هم یک گوشه کار را گرفته ایم و مطمئنم که با کمک همه دست به دست هم می دهیم تا استقلال مانند سال های گذشته روزهای خوب داشته باشد و در آسیا حرف برای گفتن داشته باشد.

مظلومی درخصوص حضور محمود فکری روی نیمکت استقلال و حواشی که استقلال درگیر آن بوده گفت: من به عنوان مدیر تیم باید بستری فراهم کنم که کادرفنی من بتواند به راحتی مارس را انجام بدهد و باشگاه هم قول داده که نهایت همکاری را داشته باشد و من طی یکی دو روزی که در باشگاه بودم دیدم که دنبال رفع مسائل گذشته تیم هستند. واقعا خیلی مسائل برای تیم وجود دارد، به گذشته کار ندارم اما در آینده نمی گذاریم که این اتفاقات تکرار شود. کادرفنی ما یک کادر منضبط است و نظم و انضباط سرلوحه کار آنهاست. نمی گذاریم اتفاقاتی بیفتد که هواداران نگران شوند و برخورد شدیدی با بی نظمی ها خواهیم داشت. اینجا تیم بزرگی است و بازیکن باید بداند که پیراهن چه تیمی را برتن دارد. باید محکم کارش را انجام بدهد و فقط به کارش فکر کند.

مظلومی درباره کیفیت پایین زمین تمرین استقلال گفت: به هر حال الان پاییز است و زمین زرد می شود. چمن خوبی داریم و مجموعه انقلاب را هم داریم که در حال بازسازی است و دو زمین در اختیار داریم مسئله ای از این بابت نیست. باشگاه قرار است تکلیف اسپانسر را مشخص کند تا با آرامش تمرین کنند که این کار به زودی انجام می شود.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 42230

به "مظلومی: با بی انضباطی ها برخورد می کنیم ، نمی گذاریم هواداران نگران شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مظلومی: با بی انضباطی ها برخورد می کنیم ، نمی گذاریم هواداران نگران شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید