مطالعه تطبیقی رویکرد امروز فدراسیون است

به گزارش مجله یک کامپیوتر، به گزارش خبرنگاران، مجیدکیهانی صبح دوشنبه در مجمع سالیانه هیئت دوومیدانی استان زنجان که در سالن کنفرانس اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان برگزار گردید، با بیان اینکه یکی از روینمودهای امروز فدراسیون دوومیدانی، مطالعه تطبیقی است، اضافه نمود: این بدان معنی است که باید ببینیم کشورهای صاحب نام در این رشته برای اینکه به عنوان قدرت اول جهان شوند، چه برنامه هایی را تدوین نموده اند و ما نیز برای رسیدن به جایگاهی که در شأن مان است، باید چه اقداماتی را انجام دهیم.

مطالعه تطبیقی رویکرد امروز فدراسیون است

وی با یادآوری اینکه خوشبختانه زنجان یکی از استان های مستعد در رشته دوومیدانی است و این مهم را بارها در قالب رقابت های کشوری و حضور ورزشکاران این استان در اردوهای تیم ملی به اثبات رسانده است، گفت: زنجان جزو استان هایی است که از نیروی انسانی مستعدی در این رشته برخوردار است، به همین خاطر فدراسیون دوومیدانی وظیفه خود می داند تا با توجه به این ظرفیت ها، از این رشته در استان زنجان حمایت کند.

این مسئول با اشاره به اینکه منظور از ظرفیت و پتانسیل، فقط برخورداری از زیرساخت هایی چون سالن دو و میدانی استاندارد نیست، ادامه داد: هر چند معتقدیم وجود این زیرساخت ها در ورزش امروز یک ضرورت به شمار می رود، اما استان زنجان علاوه بر این زیرساخت ها، از وجود ظرفیت های دیگری چون ورزشکاران پیشکسوت برخوردار است که این ظرفیت ها می تواند به توسعه روزافزون این رشته در استان یاری کند.

کیهانی در ادامه از عدم حضور تیمی از زنجان در رقابت های استعدادهای برتر کشور ابراز گلایه کرد و گفت: انتظار ما از دوومیدانی زنجان با توجه به شناختی که از این استان در رشته دو و میدانی داریم، بیش از این ها بود و انتظار می رفت برنامه ریزی ها برای حضور تیم دو و میدانی زنجان در رقابت های استعدادهای برتر ورزشی کشور پیش تر از این ها صورت می گرفت و امروز شاهد حضور تیمی از این استان در رقابت های مذکور بودیم.

رئیس فدراسیون دوومیدانی با یادآوری اینکه یکی دیگر از شاخصه های مثبت و قابل توجه دو ومیدانی زنجان، برخورداری از تیمی منسجم در کنار زیرساخت استانداردی چون سالن دوومیدانی استاد صمد ایپکچی است، اضافه کرد: وجود صرف زیرساخت در هیچ رشته ورزشی یک شرط کافی نیست؛ چرا که در کنار این زیرساخت ها باید یک شرط لازم نیز همچون انسجام تیمی در انجام کارها وجود داشته باشد که خوشبختانه هیئت دوومیدانی استان زنجان از این انسجام برخوردار است.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 2570

به "مطالعه تطبیقی رویکرد امروز فدراسیون است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مطالعه تطبیقی رویکرد امروز فدراسیون است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید