مسواک ها هم به هوش مصنوعی مجهز شدند

به گزارش مجله یک کامپیوتر، امروزه دیگر بسیاری از ابزار و محصولات اطراف ما دارای هوش مصنوعی هستند، اما افزودن هوش مصنوعی به مسواک ها پدیده ای است که تا به حال سابقه نداشته است.

مسواک ها هم به هوش مصنوعی مجهز شدند

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از یاهونیوز، مسواک جنیوس ایکس نام تازه ترین مسواک فراوری شده توسط شرکت اورال بی است که با آنالیز وضعیت دندان های هر فرد به سرعت الگوی مناسبی برای پاکسازی دقیق و مرتب آنها پیدا می نماید.

یک اپلیکیشن تلفن همراه برای مدیریت این برنامه و ذخیره سازی اطلاعات مربوط به آن طراحی شده است. مسواک یادشده که اولین بار در کنگره جهانی موبایل در شهر بارسلون اسپانیا به نمایش درآمد مجهز به یک آینه هوشمند بزرگ است که با حرکات دست کاربر قابل کنترل بوده و اطلاعاتی را در خصوص وضعیت بهداشتی دهان و دندان فرد به او نشان می دهد.

برنامه عرضه شده همراه با این مسواک توصیه هایی برای بهتر مسواک زدن و کنار گذاشتن عادت های بد در زمینه رعایت بهداشت دهان و دندان به کاربران ارائه می دهد. حسگرهای این مسواک عملکرد افراد در زمان استفاده از آن را به دقت زیرنظر می گیرند و البته برای بهبود عملکرد و توصیه های خود متکی به داده هایی هستند که از قبل به وسیله آنالیز نحوه مسواک زدن هزاران نفر جمع آوری شده است.

مسواک مذکور برای افزایش داده های خود می تواند از دوربین گوشی هم برای جمع آوری اطلاعات استفاده کند. اپلیکیشن این مسواک در نهایت به نحوه مسواک زدن هر فرد امتیاز می دهد. قیمت و زمان عرضه این مسواک هنوز تعیین نیست.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 4976

به "مسواک ها هم به هوش مصنوعی مجهز شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسواک ها هم به هوش مصنوعی مجهز شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید