مسابقات بوکس بزرگسالان استان مرکزی در اراک خاتمه یافت

به گزارش مجله یک کامپیوتر، به گزارش خبرنگاران، مسابقات انتخابی بوکس بزرگسالان استان مرکزی روز جمعه با شرکت 65 بوکسور از شهرستان های اراک، ساوه، خمین، محلات، دلیجان، فراهان، شازند و کمیجان با هدف شناخت نفرات برتر برای شرکت در رقابت های بوکس بزرگسالان قهرمانی کشور در اراک برگزار گردید.

مسابقات بوکس بزرگسالان استان مرکزی در اراک خاتمه یافت

بر اساس این گزارش، رقابت ها در هشت وزن در سالن اختصاصی بوکس مجموعه ورزشی شهدای پنجم مرداد اراک پیگیری شد، که در نهایت در وزن 56 کیلوگرم فرهاد اعلایی پور از اراک، در وزن 60 کیلوگرم سجاد پارسا از اراک، وزن 64 کیلوگرم عابد رحمتی از اراک، 69 کیلوگرم بهادر کرمی از ساوه، وزن 75 کیلوگرم جواد اعلایی پور از اراک، وزن 81 کیلوگرم رضا اعلایی از کمیجان، وزن 91 کیلوگرم فریدون امیدی از ساوه و وزن به اضافه 91 کیلوگرم محسن سمیعیان از خمین مقام های نخست را کسب کردند.

در این رابطه دبیر هیات بوکس استان مرکزی در گفت و گو با خبرنگاران، گفت: نفرات برتر این رقابت ها بر اساس نظر کمیته فنی هیات بوکس استان مرکزی، برای آماده سازی جهت حضور در مسابقات قهرمانی کشور که از پانزدهم ماه آینده به میزبانی اهواز برگزار می گردد، دعوت خواهند شد.

احمد میرزایی اضافه نمود: همچنین احمد علی خرم، احمد میرزایی، محمد آنجفی، مهدی فرخنده، علی الماسی، حمید صفایی، حمید حاج عباسی، آیت روحی، داود روزبه و علی کهلود داوری مسابقات را بر عهده داشتند.

لازم به ذکر است احمد میرزایی به عنوان مسئول برگزاری مسابقات و محمود خانمحمدی به عنوان کمیته فنی بر این رقابت ها نظارت داشتند. مسابقات زیر نظر هیات بوکس استان مرکزی برگزار گردید.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 2505

به "مسابقات بوکس بزرگسالان استان مرکزی در اراک خاتمه یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسابقات بوکس بزرگسالان استان مرکزی در اراک خاتمه یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید