مدیرکل جدید ثبت اسناد و املاک خراسان جنوبی معارفه شد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، به گزارش خبرنگاران، طی مراسمی صبح چهارشنبه با حضور جمعی از مسئولان استانی و کشوری از زحمات قدرت حاجی پور قدردانی و غلامرضا شهریاری به عنوان مدیرکل جدید ثبت اسناد و املاک خراسان جنوبی معرفی گردید.

مدیرکل جدید ثبت اسناد و املاک خراسان جنوبی معارفه شد

مدیرکل ثبت اسناد و املاک خراسان جنوبی در این مراسم اعلام کرد: پاسخگویی مناسب و تکریم ارباب رجوع با رعایت سه اصل صحت، دقت و سرعت از مهم ترین اولویت های کاری من خواهد بود.

شهریاری با بیان اینکه نارضایتی مردم از خدمات، نارضایتی خداوند را به دنبال دارد، اضافه کرد: برای تحقق رضایت جامعه، همکاران باید در محیطی آرام و بانشاط خدمت نمایند بنابراین توجه به معیشت کارکنان مد نظر خواهد بود.

وی با بیان اینکه اگر کار در ثبت اسناد درست انجام گردد میزان دعاوی کمتر خواهد بود، اظهار کرد: تعامل سازنده با دستگاه های قضایی برای رسیدن به اهداف درون سازمانی و برون سازمانی از دیگر اولویت ها است.

رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی هم در این مراسم با اشاره به چهلمین سالگرد پیروزی انقلال اسلامی اعلام کرد: انتظار به حق مردم این است که در خدمت گذاری صادق باشیم و از هیچ کوششی دریغ نکنیم.

علیرضا صیفی با بیان اینکه معرفت و شناخت به رسالت سازمانی اولین وظیفه مسئولان در خدمت رسانی است، اظهار کرد: داشتن برنامه ای دقیق و منسجم از دومین شاخصه های یک مدیر خوب و توانمند است.

وی با بیان اینکه یک مدیر خوب باید بتواند نیروها را سازمان دهی نموده و به اهداف خود برسد، اظهار کرد: همچنین یک مسئول خوب باید عمل گرا باشد و شعارگرا نباشد.

رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی اعلام کرد: یک مدیر خوب باید روحیه جهادی داشته باشد و برای رسیدن به اهداف سازمانی به طور شبانه روز کوشش کند.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 3398

به "مدیرکل جدید ثبت اسناد و املاک خراسان جنوبی معارفه شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیرکل جدید ثبت اسناد و املاک خراسان جنوبی معارفه شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید