محکومیت تازه قضایی برای آمازون

به گزارش مجله یک کامپیوتر، بر اساس حکم یک دادگاه تجدیدنظر در کالیفرنیا آمازون باید علاوه بر محصولاتی که به طور مستقیم به فروش می رساند، در خصوص محصولات شرکت های ثالث نیز مسئولانه تر رفتار کند.

محکومیت تازه قضایی برای آمازون

به گزارش خبرنگار گروه علم و پیشرفت خبرنگاران به نقل از انگجت، تا پیش از این آمازون در خصوص کیفیت و امنیت کالاهای تولیدی شرکت های ثالث که تنها وظیفه حمل و نقل و تحویل آنها را بر عهده داشت، احساس مسئولیت نکرده و در این زمینه جوابگو نبود. اما بر مبنای یک حکم تازه قضایی آمازون از این پس باید در خصوص امنیت این کالاها نیز جوابگو باشد.

شکایت از آمازون در این زمینه به دنبال آتش سوزی یکی از انبارهای آن در سال 2015 مطرح شد. آمازون بعد از این آتش سوزی مدعی شد تنها وظیفه مرتبط کردن فروشندگان و خریداران را بر عهده دارد و در خصوص حفظ امنیت تولیدات آنها تعهدی ندارد. اما دادگاه نظر آمازون را رد کرد و آمازون را برای حفظ امنیت تولیدات شرکت های ثالث مسئول دانست.

بعد از تقاضای فرجام خواهی آمازون در خصوص این حکم، رسیدگی به ان باز هم ادامه یافت تا دیروز حکم قطعی محکومیت آمازون صادر شد. از همین رو این شرکت با صدور بیانیه ای گفت از این پس سرمایه گذاری سنگینی برای حفظ ایمنی کالاهای مختلف انجام خواهد داد تا خریداران آنها را با همان کیفیت اولیه دریافت نمایند.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 56208

به "محکومیت تازه قضایی برای آمازون" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محکومیت تازه قضایی برای آمازون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید