محتکران سوداگرانی بی شرف اند، خیرین، کم کاری دولت را جبران می کنند، سلبریتی امروز باید امید و آرامش به مردم هدیه دهد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، قطب الدین صادقی، کارگردان تئاتر و بازیگر سینما و تلویزیون وظیفه هنرمندان و رسانه ها را در این شرایط حساس مقابله با ویروس کرونا، تشویق کردن مردم به دوستی و ایجاد خنده و نشاط در جامعه دانست.

محتکران سوداگرانی بی شرف اند، خیرین، کم کاری دولت را جبران می کنند، سلبریتی امروز باید امید و آرامش به مردم هدیه دهد

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرنگاران، قطب الدین صادقی، که در روزهای قبل از تعطیلی تاتر و فیلم های سینمایی به دلیل جلوگیری از انتشار ویروس کرونا، نمایش آنتیگونه را در حال کارگردانی بود که به احتمال فراوان اجرای مجدد آن به بعد از تعطیلات نوروز بیانجامد، به خبرنگار خبرنگاران گفت: به خاطر این ویروس فعلا خانه نشین شدیم و از این فرصت استفاده کردم و مشغول نوشتن دو نمایشنامه بودم به اسم تنهایی ژاندارک و هست و نیست.

این کارگردان باسابقه تئاتر با انتقاد از نحوه مدیریت و مقابله با سودجویانی که دست به احتکار ماسک و مواد بهداشتی زده اند، گفت: با این همه اختلاسی که عده ای از مردم از بعضی ها می بینند، گاها سودجو و حریص می شوند و آنها هم شروع به دزدی می کنند

وی ادمه داد: احتکارگران ماسک ها لوازم بهداشتی در این شرایط، سوداگرانی بی غیرت و بی شرف اند که از سلامتی مردم هم سواستفاده می کنند که نباید به آنها رحم کرد. البته آدم شاهد همچین صحنه هایی هم هست که در مریوان و کردستان، در تهران و چند جای دیگر خودم دیدم که مردم و بعضی مغازه ها ماسک و مواد ضدعفونی و بهداشتی را به صورت رایگان به مردم می دانند که البته اینها دارند کم کاری دولت را جبران می کنند، چون همه اینها وظیفه دولت است و فقط با شعار که همه چیز درست نمی شود.

صادقی در ادامه درخصوص وظیفه هنرمندان و رسانه ها درباره آرامشی که به جامعه تزریق کنند، گفت: ما و شما وظیفه داریم که افکار عمومی را حساس کنیم تا ارزش ها را مجددا یادآوری کنند. مردم را تشویق به مهربانی،دوستی، نشاط و خنده کنند. باید این ترس و نا امیدی و بی اعتمادی، جای خودش را به امید و خنده و آرامش دهد.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 24548

به "محتکران سوداگرانی بی شرف اند، خیرین، کم کاری دولت را جبران می کنند، سلبریتی امروز باید امید و آرامش به مردم هدیه دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محتکران سوداگرانی بی شرف اند، خیرین، کم کاری دولت را جبران می کنند، سلبریتی امروز باید امید و آرامش به مردم هدیه دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید