مادر تانزانیایی، ریتوییت از ترامپ، چالش برای رونالدو و مسی

به گزارش مجله یک کامپیوتر، انتشار یک کلیپ کوتاه از هنرنمایی یک زن آفریقایی در توئیتر، بازتاب بسیار گسترده جهانی را به دنبال داشت. در کلیپ، یک زن سیه چرده آفریقایی اقدام به روپایی زدن متوالی و حرکات تکنیکی حیرت انگیز با توپ می نماید. کنترل و تسلط او روی توپ حیرت انگیز به نظر می رسد و تاکنون بیش از 9 میلیون بیننده در یوتیوب داشته. او حتی با سر و شانه نیز پیروز به کنترل توپ می گردد.

مادر تانزانیایی، ریتوییت از ترامپ، چالش برای رونالدو و مسی

این زن هادارا چارلز نام دارد و تانزانیایی است اما کلیپ در مالاوی در شرق آفریقا به تصویر کشده شده است. او پس از اتمام هنرنمایی خود خطاب به مردانی که اطرافش حضور دارند می گوید: شما یک مشت به دردنخور هستید.

آکین ساویر کسی بود که چهار روز پیش این کلیپ را در توئیتر منتشر کرد، با این نوشته: استعداد به تساوی تقسیم می گردد اما فرصت و شانس خیر.

توئیتی که 120 هزار بار ریتوئیت شده و بیش از 390 هزار لایک نیز گرفته است. در میان کسانی که به تمجید از هادارا چارلز پرداخته اند، نام دونالد ترامپ، رئیس جمهور امریکا نیز مشاهده می گردد که با انتشار این کلیپ در حساب رسمی خود با بیش از 54 میلیون فالوئر نوشته است:شگفت انگیز. این توئیت از ترامپ بازتاب گسترده ای در فضای اجتماعی داشت. این کلیپ توسط پیرس مورگان، شخصیت تلوزیونی معروف انگلیس نیز همرسانی شده و او از آن به عنوان یک اتفاق درخشان یاد نموده است.

پاتوسی، بازیکن اهل آفریقای جنوبی جدید استقلال نیز این کلیپ را در صفحه اجتماعی خود منتشر نموده و زیر ان نوشته است:MAMA و جالب اینکه بسیاری در ابتدا به اشتباه تصور کردند که او مادر پاتوسی است.

روز گذشته از هادارا یک کلیپ جدید نیز منتشر شده است و او پس از هنرنمایی مجدد می گوید: این توپ، یک توپ خاص نیست و من با استفاده از استعداد خودم و نیز پس از شش سال تمرین و ممارست پیروز به انجام چنین حرکاتی با توپ می شوم. این یک استعداد خالص است و نه یک جادو. من همواره ستاره هایی چون رونالدو، مسی و رونالدینیو را تمجید نموده ام.

هادارا حالا در یکی از دورترین نقاط جهان توجهات جهانی را به خود جلب نموده است. شاید هم ردیف با فوق ستاره های بزرگ فوتبال و حتی آنها را به چالش می کشد.

1

عکسی مربوط به جوانی هادارا چارلز که در کنار او پاتریک امبومبا(ستاره سابق تیم ملی کامرون) دیده می گردد. ⬇️

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 4686

به "مادر تانزانیایی، ریتوییت از ترامپ، چالش برای رونالدو و مسی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مادر تانزانیایی، ریتوییت از ترامپ، چالش برای رونالدو و مسی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید