قاسمی نژاد همچنان در باشگاه استقلال، مدیران پدیده جوابگو نیستند

به گزارش مجله یک کامپیوتر، در حالی که امین قاسمی نژاد مهاجم تیم فوتبال پدیده مشهد همچنان در باشگاه استقلال حضور دارد، اما رضایت نامه او صادر نشده است.

قاسمی نژاد همچنان در باشگاه استقلال، مدیران پدیده جوابگو نیستند

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، امین قاسمی نژاد چند روزی است که در حال رفت و آمد به باشگاه استقلال بوده تا با صدور رضایت نامه اش رسماً به این تیم بپیوندد، اما مدیران پدیده مشهد رضایت نامه وی را صادر نمی نمایند.

قاسمی نژاد از ساعت ها قبل امروز (پنجشنبه) به باشگاه استقلال رفته و هنوز هم در دفتر احمد مددی مدیرعامل باشگاه حضور دارد تا بلکه رضایت نامه اش صادر گردد. مدیران پدیده در ابتدا پذیرفته بودند از باشگاه استقلال برای رضایت نامه چک بگیرند، اما تاریخ آن را تغییر دادند. در ادامه درخواست پول نقد کردند که با توجه به خاتمه سال این درخواست کمی عجیب به نظر می رسید.

مددی با رایزنی چکی از اسپانسر باشگاه گرفت تا خیال مدیران پدیده راحت گردد، اما باز هم از صدور رضایت نامه امتناع کردند، آنهم در شرایطی که بدون مشکل رضایت نامه فرشاد فرجی را برای پیوستن به پرسپولیس صادر کردند. مدیران استقلال حتی حاضر هستند برای بخشی از پول رضایت نامه قاسمی نژاد 500 میلیون تومان واریز نمایند، اما مسئولان پدیده جوابگو نیستند.

مسئولان استقلال از جمله مسئول مالی این باشگاه سیدمهدی رحمتی را مقصر عدم انتقال مهاجم پدیده به استقلال می دانند که سرمربی پدیده به آن واکنش نشان داده و منکر چنین مسئله ای شده است.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 53429

به "قاسمی نژاد همچنان در باشگاه استقلال، مدیران پدیده جوابگو نیستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قاسمی نژاد همچنان در باشگاه استقلال، مدیران پدیده جوابگو نیستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید