عملیات احداث راه آهن بوشهر به زودی عملیاتی می شود

به گزارش مجله یک کامپیوتر، محمدباقر سعادت در گفت‌وگو با خبرنگاران با بیان اینکه در این دوره از مجلس سعی شد تا مطالبات مردم شناسایی و برای رفع آنها با پیگیری های استانی و کشوری تلاش کنیم، اظهار داشت: یکی از خواسته های مردم استان بوشهر به بهره برداری رسیدن پروژه راه آهن استان بوشهر است.

عملیات احداث راه آهن بوشهر به زودی عملیاتی می شود

وی افزود: در این راستا پیگیری های متعددی توسط نمایندگان صورت گرفته و مبلغ 103 میلیارد تومان از هزینه های عمرانی که در اختیار 4 نماینده استان بود به این امر تخصیص یافت و پیش بینی می شود به زودی عملیات طرح راه آهن بوشهر به زودی به بهره برداری برسد.

نماینده مردم دشتستان در ارتباط با مشکلات کم آبی در این شهرستان، بیان کرد: طرح های مختلف آبرسانی در این شهرستان در حال اجرا است که با انجام آن مشکلات مختلف آب آشامیدنی در روستاهای شهرستان نیز مرتفع خواهد شد.

سعادت عنوان کرد: همچنین در راستای کاهش مصرف آب در بخش کشاورزی مجوز عملیات اجرای 2500 هکتار از اراضی بخش سعد آباد با اعتباری بالغ بر 460 میلیارد ریال صادر شد و با پیگیری های مختلف این میزان به 10 هزار هکتار افزایش یافت.

وی از دیگر مشکلات مردم این شهرستان در زمینه درمانی اشاره کرد و گفت: در این راستا آغاز عملیات ساخت بیمارستان 17 شهریور برازجان آغاز شده و سال گذشته مبلغی بالغ بر 80 میلیارد ریال و سال جاری 70 میلیارد ریال به این پروژه تخصیص داده شده است.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: پروژه راکد سد دالکی از دیگر موارد پیگیری بود که با پیگیری های مختلف با وزیر مربوطه ساخت این پروژه به قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء واگذار شد و این پروژه نیز اکنون در حال انجام است.

سعادت از دیگر کارهای انجام شده به اعطای تسهیلات مناسب ویژه افراد کم در آمد اشاره کرد و گفت: در این راستا مجوز 400 واحد مشکونی و 700 میلیون تومان مجوز تسهیلات بلاعوض برای اقشار کم در آمد گرفته شد.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: mehrnews.com
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 68

به "عملیات احداث راه آهن بوشهر به زودی عملیاتی می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عملیات احداث راه آهن بوشهر به زودی عملیاتی می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید