علی نژاد: به این باور برسید که هیچ حریفی بهتر از شما نیست

به گزارش مجله یک کامپیوتر، به گزارش خبرنگاران، اردوی تیم بوکس جوانان امروز (سه شنبه) در حالی پیگیری شد که معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای از تمرینات این تیم بازدید کرد.

علی نژاد: به این باور برسید که هیچ حریفی بهتر از شما نیست

مهدی علی نژاد ضمن بازدید از تمرینات تیم اعزامی به رقابت های قهرمانی دنیا لهستان دقایقی با بوکسورها و کادر فنی به صحبت پرداخت.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای ضمن تبریک سال نو گفت: باید تا آخرین نفس بجنگید و فعل خواستن را برای پیروزی صرف کنید. نام حریفان برایتان مهم نباشد و به این باور برسید که هیچکس از شما بهتر نیست.

وی اضافه کرد: باید مدال دنیای را برای خود تصور کنید و با کوشش و پشتکار و مدد دریافت از ائمه اطهار می توانید بهترین نتیجه را کسب کنید.

علی نژاد در ادامه توضیح داد: شما به عنوان سربازان ایران باید در رینگ دنیای لهستان بجنگید. از خداوند یاری بخواهید و مطمئن باشید با توصیه های کادرفنی و غیرت خودتان می توانید رقیبان را شکست دهید.

وی اظهار داشت: پوشیدن پیراهن تیم ملی افتخار بزرگی است و از فرصتی که خداوند به شما داده نهایت بهره را ببرید. اصلاً مهم نیست چه قرعه ای پیش روی شما باشد، بر این موضوع باور داشته باشید که بقیه تیم ها باید از رویارویی با شما بترسند.

در ادامه هم حسین ثوری رئیس و حمیدرضا قبایی زاده دبیر فدراسیون از حمایت های دکتر علی نژاد قدردانی کردند.

همچنین رضا مهدی پور سرمربی تیم جوانان هم توضیحاتی در مورد فرایند تمرینات تیم خود ارائه داد.

کاوه احمدی مدیرکل روابط عمومی وزارت وررش و جوانان هم در این بازدید همراه با دکتر علی نژاد حضور داشت.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 54617

به "علی نژاد: به این باور برسید که هیچ حریفی بهتر از شما نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علی نژاد: به این باور برسید که هیچ حریفی بهتر از شما نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید